Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:01 balik kirjoitti:Ne jotka ovat käyttäneet ammetta tai suihkua kivun lievitykseen:
Auttaako lämminvesi kipuun vai vain rentouttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:27 äitsy kirjoitti:..niin ja miksi turhaan kärvistellä ilokaasun voimalla, jos turvalliset puudutukset on keksitty?
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:35 puolukka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:27 äitsy kirjoitti:..niin ja miksi turhaan kärvistellä ilokaasun voimalla, jos turvalliset puudutukset on keksitty?
Olen täysin samaa mieltä!!!! Itse sain myös epiduraalin eikä siitä tullut mitään haittavaikutuksia lapselle eikä minulle. Terhakka ja elinvoimainen vauva syntyi.
Kysyisin vielä äitsyltä, auttoiko spinaali ponnistusvaiheessa hyvin, miten koit sen puudutuksen?
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:50 äitsy kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:35 puolukka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:27 äitsy kirjoitti:..niin ja miksi turhaan kärvistellä ilokaasun voimalla, jos turvalliset puudutukset on keksitty?
Olen täysin samaa mieltä!!!! Itse sain myös epiduraalin eikä siitä tullut mitään haittavaikutuksia lapselle eikä minulle. Terhakka ja elinvoimainen vauva syntyi.
Kysyisin vielä äitsyltä, auttoiko spinaali ponnistusvaiheessa hyvin, miten koit sen puudutuksen?
Spinaali oli ihan unelma ponnistuksessa! Suosittelen lämpimästi sitä, jos vielä synnytät. Vei kovat kivut pois, mutta ponnistamisen tarve jäi. Tietenkään synnytys ei ole varmaan kenelläkään täysin kivutonta, eikä ole tarkoituskaan, mutta ihana, että tällaiset puudutukset on keksitty, jotta ei tarvi tuskissa kärvistellä.