KKK!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä en tätä "sotaa" ole aloittanut ettäs tiedät. :kieh:

Ihan sama. Mutta asiaa olen sinulta kysynyt, ja siihen et suostu vastaamaan, niin :wave: :wave: Koska jos syyn tietäisin, mistä olet herneen nenääsi vetänyt, en sitä kyselisi.

no ootko sie aukonu päätäs bad virginille sillon ko se oli vielä pikkumyy ja haisulimamma? jos se juontaa jo niin pitkän ajan taa?

Kaikki lähti siitä kun KKK teki ketjun missä hän kertoi että isä ostaa auton,mä vaan laitoin että me ostettiin ihan itse auto ja läpällä heitin että ei tarvinnut isukin lompakolla käydä..
No siitä KKK veti herneen nekkuun ja jo seuraavassa ketjussa,minkä aloitin,hän tulee haukkumaan mua huoraksi....että silleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no ootko sie aukonu päätäs bad virginille sillon ko se oli vielä pikkumyy ja haisulimamma? jos se juontaa jo niin pitkän ajan taa?

Hyvin mahdollista... Jos sen lapsilla on ollu mun mielstä typerät lähiönimet, tai mies kateissa la.aamuna... Muuta ei äkkiseltään tuu mieleen. Enkä asiaa sen kummemmin lähde selvittelemään, on kysytty, ja jos ei vastata voi, antaa olla.

Mä en tätä "sotaa" ole aloittanut ettäs tiedät. :kieh:

Ihan sama. Mutta asiaa olen sinulta kysynyt, ja siihen et suostu vastaamaan, niin :wave: :wave: Koska jos syyn tietäisin, mistä olet herneen nenääsi vetänyt, en sitä kyselisi.

Tää lähti tosta mitä just kirjoitin ja sen jälkeen,kirjoitan ihan asiallisen jutun,niin tullaan päätä aukomaan..

Kaikki lähti siitä kun KKK teki ketjun missä hän kertoi että isä ostaa auton,mä vaan laitoin että me ostettiin ihan itse auto ja läpällä heitin että ei tarvinnut isukin lompakolla käydä..
No siitä KKK veti herneen nekkuun ja jo seuraavassa ketjussa,minkä aloitin,hän tulee haukkumaan mua huoraksi....että silleen..

No eli sä olet itse ensin naamaillut kkk:lle autonostosta :whistle:

Hyvin mahdollista... Jos sen lapsilla on ollu mun mielstä typerät lähiönimet, tai mies kateissa la.aamuna... Muuta ei äkkiseltään tuu mieleen. Enkä asiaa sen kummemmin lähde selvittelemään, on kysytty, ja jos ei vastata voi, antaa olla.

Ei ole mies ollut kateissa lauantaisin =)

Kuule, sä oot käyny aukomassa jo aikoja sitten, ennen tuota ketjua. Ja sähän korostit, että tuossa ketjussa ollut vittuilu, oli vaan läppää... Joten ajattelin sun sitä kestävän, mutta näköjään et.

Tää lähti tosta mitä just kirjoitin ja sen jälkeen,kirjoitan ihan asiallisen jutun,niin tullaan päätä aukomaan..

Oliko mun autoaloituksessa jotain asiatonta?

No ei ollut ja sanoinkin että mulle sama vaikka isäs ostais sulle kuinka monta autoa

Oon seurannu tota episodia ja oon kyllä bad virginin "puolella". KKK aloitti vittuilun kun ei kestänyt sitä, että joku sanoo hänelle väärin eli jotain sellaista mitä KKK ei halua kuulla. Iskän tyttö, saanu aina tahtonsa läpi ja jos jollain on isompi tikkari niin typy polkee jalkaa ja pistää iskän kauppaan hakemaan vielä suuremman.

[

No et säkään näytä sitä kestävän

Mulle on ihan sama, mitä sä mulle sanot. Ei mua liikuta. Mutta nyt sait asian pois sydämeltäs, niin?

:D :D :D
Ei muakaan liikuta mitä sanot mut jatkossa voisit sinäkin pitää suus kiinni jos teen asiallisen ketjun,niin teen minäkin.

Nimittäin läppää..

Niin on ollut, joten jos oot herneen nenääs vetänyt siitä toisesta ketjusta, miksi olet joka ketjuuni tullut jatkamaan? Tai olisit sanonu, että pahoitat mieles, niin olisin lopettanu? Mutta ei oo mielessäkään käyny, että olisit mieles pahoittanut, kun et oo sitä mitenkään ilmaissut.

Suosittelen lämpimästi tämän parivaljakon hoitavan tämän keskustelunsa yksityisviestin välityksellä.
Tämä on jo toisen moderaattorin suositus, kannattaa noudattaa sitä.

Yhteistyössä