Klamydiasta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa!!

Vieras
Paniikki, olen harrastanut seksiä miehen kanssa jolla klamydia. Kumia olemme käyttäneet, mutta olen ottanut myös suihin...

Testeissä kävin juuri. Voinko harrastaa uuden partnerin kanssa seksiä mahdollisen tartunnan aikana, jos käytän kumia enkä anna hänen antaa mulle suuseksiä? Voiko se silti jotenkin vielä tarttua..? Esileikin aikana jotenkin..
Paniikki!

Ei siis vielä ole todettu, testeissä kävin juuri. Mutta olen aikalailla varma että se on mulla...

Tilanne on aikalailla monimutkainen. Olin tuon klamydiamiehen kanssa sängyssä samaan aikaan kun aloin tapailemaan nykyistä, enkä tahtoisi hänelle, kunnon miehelle, tätä myöntää... Siis olen nyt täysin luotettava kun suhteessa olemme kunnolla, mutta hän voi ottaa aikalailla pulttia jos saa tietää että silloin tapailemmisaikaan olin toisen kanssa vielä. Vielä emme ole tämän nykyisen kanssa ehtineet sänkyyn, mutta hän tulee kohta matkalta ja olemme puhuneet mitä sitten teemme jne.. Ihmettelee tosi paljon jos yhtäkkiä en sänkyyn menekään. Kauhea tilanne ://

Jos haluat olla oikeudenmukainen nykyiselle kumppanillesi, kerro hänelle. Tai jos et halua kertoa, ole edes inhimillinen ja harrastamatta seksiä jos sinulla on mahdollisuus klamydiaan. Syö lääkkeet ohjeen mukaan jos sinulle niitä kirjoitetaan. Tämän jälkeen käyt uudestaan testeissä ja jos tulos on negatiivinen, voit hurmata nykyisen kumppanisi todenteolla. Mielestäsi olet siinä vaiheessa todellakin inhottavan tilanteen edessä jos tartutat nykyisen kumppanisi. Siinä vaiheessa anteeksi antaminen voi olla vielä vaikeampaa.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Ja vielä lisään sen, että mitä mieltä kumppanisi on, jos hän ei saa kosketella sinua tai antaa suuseksiä, jos se tuntuu hyvältä molemmista. Minkä annat tekosyyksi? Neuvon sinua hyvä ihminen aloittamaan puhtaalta ja rehelliseltä pöydältä. Jos suhde alkaa samantien valheella, ei se hyvää pidemmänpäälle tiedä.

Et tietenkään voi mennä hänen kanssaan sänkyyn!!!

Jos sinulla on klamydia, saat siihen antibiootit ja viikon _ehdottoman_ seksikiellon. Sen jälkeen tulee kuukauden päivät käyttää kumia, tietty täyskieltäytyminen olisi paras vaihtoehto.

Kuukauden jälkeen käyt kakkostestissä, jossa varmistetaan että lääkkeet tehosivat.

Sanot sille miehelle että et halua mennä sänkyyn ennen kuhn molemmat on testattu, eihän tuossa ole mitään ihmeellistä.

Kiitti vastaajille. Tuossa alkuhämmennyksessä mietin kaikenlaista, mutta kyllähän se nyt on itsellekin selvää etten ota riskiä ja sairastuta viatonta osapuolta. Kaitpa nuo bakteeritaudit tarttuvat hyvin helposti vaikka kumiakin käyttäisi.

Yhteistyössä