Klassista naiskauneutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Perustan ketjun klassiselle naiskauneudelle. Tähän ketjuun voit siis lisätä kuvia kauniista naisista, jotka ovat syntyneet selkeästi ennen sinua ja ovat jo poistuneet keskuudestamme.

Avauksena Mata Hari
1*nn-sRzD8j9oLu_9vNNKadA.jpeg

ja Marilyn
MV5BZTMzNjU3NzUtNjMxZi00OWYzLWEzZWMtYzU2N2FhMzRmNjUzXkEyXkFqcGdeQXVyODk4OTc3MTY@._V1_.jpg

Viimeksi muokattu:
Rekisteröitymättä ei voi laittaa kuvia, mutta pistäkää joku Audrey Hepburn. Siitä ei kyllä meinaa löytää kuvia, joissa se hymyilisi.
Miksei voi rekkautumatta laittaa kuvia?
Ja kyllä Audreysta on hymyileviä kuvia. :love:
753px-Audrey_Hepburn_Tiffany%27s.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es
Ei Mara Hari ruma ollu ja aikalaiset varmaan piti nättinä, mutta oli vartaloltaan tunkki, naamaltaan mallia "matami" ja sillä vahva nenä. Ihmisenä ihan järkyttävä, isän hylkäämä ja sen takia piti äijärallia minkä kerkes -kuten Marilyn.
Tuo m1ehen kuva ei oo oikein todenmukainen. Tässä enemmän Mata Harin näköinen:
5edf279a33fb3_14_18_centans2016sem41di_mata_hari_espionne_frivole-00_01_10_05.jpg

mata-hari2.jpg

Mut tässä raikkaampaa kauneutta...Krake kelly.:) Aivan, aivan ihana.
250px-Grace_Kelly_1956.jpg

Viimeksi muokattu:
Catherine Deneuve...

img_8846.jpg

Miks sen eukon pitää olla kuollu? Deneuve on klassisen kaunis ja eläny 60-lukua, mut elää vieläkin.

Jos taas vaaditaan oikein sotien aikaista naista, niin niistä ne kuvat ei ole aina hyviä.

Sophia Lorenkin elää vielä, mutta edustaa mulle ns.vanhaa aikaa.
Nätti ku sika pienenä. :)

sophia-loren-young-1750906732.jpg

Noi mun edelliset on vähän laatikkoleukoja jotka yleistyi 60-luvulla, mutta oon aatellu että sirompikasvoisen Monica Belluccin (57 v., ei oo kuollu) kasvonpiirteet kävis kaikkina aikakausina.
En usko että toi ois heitetty 1500-luvulla (no kulmakarvoja ois nypitty) tai Julius Caesarin aikaan pihalle palatsista :D

monica-bellucci-chantal-hearst.gif

Monica-Bellucci-photoshoot-02-Cropped.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: m1es
70-luvun androgyyninen ihanne, hieman laatikkoleuka, näyttelijä Kirsti Wallasvaara.
Silmistä alaspäin ei olisi ollut ennen 1960-lukua kauhian suosiossa, oli sirompi kasvojen alaosa aiemmin muodissa.

FEEUREDWUAIciry

Viimeksi muokattu:
Meinasin laittaa kauniin Nefertitin koska se nyt ainaki on kuollu, mutta jestas, se ois ollu miehekkään näkönen!
Hauska kuvasarja siitä, miltä entisaikojen tauluissa posettaneet näyttäis tänään...:)

Meinasin laittaa kauniin Nefertitin koska se nyt ainaki on kuollu, mutta jestas, se ois ollu miehekkään näkönen!
Hauska kuvasarja siitä, miltä entisaikojen tauluissa posettaneet näyttäis tänään...

Tämä olikin hauska :)

• Tykkää
Reactions: Bell Beaker
Noi mun edelliset on vähän laatikkoleukoja jotka yleistyi 60-luvulla, mutta oon aatellu että sirompikasvoisen Monica Belluccin (57 v., ei oo kuollu) kasvonpiirteet kävis kaikkina aikakausina.
En usko että toi ois heitetty 1500-luvulla (no kulmakarvoja ois nypitty) tai Julius Caesarin aikaan pihalle palatsista

Monica on kyllä kaunis! Toinen italialainen "suosikkini" on Sabrina Ferilli.

• Tykkää
Reactions: Echo
Isabella Rosselini, vanhassa Lancomen Tresor-mainoksessa.

tre-sor30ans-isabella-1-1591637713.jpg

Koko mainos, tää on ihana :love:

Viimeksi muokattu:
Miten ne liitetään?
Kännykällä teen näin:

- Nettisivulla mee jonku kuvan kohdalle
-paina sitä sormella pitkään jolloin tulee valikko (jaa kuva, kopioi kuva, näytä kuva jne). Valitse "näytä kuva".
-Se kuva näkyy nyt isompana, pelkästään, ja sit kopioit ylhäältä osoitepalkista sen url-osoitteen (paina sitä että menee siniseksi ja valitse "kopioi").
-Sit tuut palstalle johonki ketjuun, ja laitat tämmöset häkkyrät:
. Noiden väliin laitat sen kuvan url-osoitteen painamalla pitkään, ja se antaa "liitä".
Ja lähetä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä