Klexane-hoito ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

surusydän

Jäsen
24.11.2007
233
0
16
Minulla todettiin laskimotukos rv 9. Nyt koko loppuraskauden ajan hoitona Klexane-pistoshoito. Löytyykö muita kohtalotovereita, joilla todettu tukos raskausaikana? Onko raskaus sujunut hyvin tukoksesta ja hoidosta huolimatta?

Mulla ei tukosta, mutta perinnöllinen tukostaipumus ja siks tukisukat läpi koko raskauden ja Klexane noin puolivälistä eteenpäin. Eka raskaus suju mainiosti, toinen aluillaan, rv 7+3. Tiedän kyllä yhden, jolla kaikki meni hyvin raskauden aikaisesta tukoksesta huolimatta! Saako udella missä sairaalassa sua hoidetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Hansu81:
Mulla ei tukosta, mutta perinnöllinen tukostaipumus ja siks tukisukat läpi koko raskauden ja Klexane noin puolivälistä eteenpäin. Eka raskaus suju mainiosti, toinen aluillaan, rv 7+3. Tiedän kyllä yhden, jolla kaikki meni hyvin raskauden aikaisesta tukoksesta huolimatta! Saako udella missä sairaalassa sua hoidetaan?

Pohjois-Karjalan keskussairaalassa olin hoidossa ja nyt kotona pistelen piikkejä :/

Mulla puolestaan vahingossa tavallaan löyty hankinnainen tukostaipumus. Onneks aikasemmin ei oo ollu mitää tukoksii. Aloitettiin eile kans toi klexane. Rv6 alkamassa. ei kyllä ole kivaa toi pistämäminen mutta pakko on pakko.

Yhteistyössä