klitoris hukassa

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
anteeks ny vaan tyhmä kysymys mutta voisiko joku kertoa minulle missä klitoris sijaitsee..?olen 16 vuotias ja neitsyt ja edessä on eka kerta poikaystäväni kanssa.tämä kysymys ei sitte oo mikään vitsi, että en kaipaa mitään tyhmiä kommentteja..
 
Niinpä
Se on häpyhuulien yläosassa, sellainen selvästi havittava nyppylä.
Rohkeasti vaan tekemään tutkimusmatkaa omaan kehoon. Ota vaikka peili avuksesi. :)
Äläkä hoppuile sen neitsyyden menettämisen kanssa, sit kun itse olet siihen valmis!
 
aikuinen N
asetu peilin eteen ja pieneen haara asentoon työnnä lantiotasi eteen ja avaa uloimmat häpyhuulesi , aivan häpyhuulien yläosassa saatat tuntea sellaisen hupun jonka alta löydät ns naisen terskan
 
tietämätön
eli se ei oo siis tuolla pimppareiässä vaan siellä ylempänä??!?löysin sieltä sellasen tosi herkän kohdan mutta oon aina luullu että se on se mistä pissi tulee:/
 
Niinpä
Juu, sieltä ylempää se löytyy. Ihan ylhäältä itseasiassa. Se G-piste on sitten jossain siellä pimppareijässä, mutta ehkäpä sen etsinnät ovat sitten myöhemmin...
 
aikuinen N
Kyllä se hyvin lähellä sitä aluetta on josta pissikin tulee hieman ylempänä, tosin anatomia vaihtelee . Itsellä virtsaaukon suu arkana jos klitoris saanut paljon hankausta osakseen.
 
tietämätön
no mikäs se sellanen pallura sitte on tuolla pimppareiässä?oon aina luullu että se on klitoris.oon vaa ihmetelly et ku siinä ei oo mitää tuntoa..joo ja g-pisteistä ei tietoakaan..
no mutta mikä sit on virtsaputken suu?onko se jossain klitoriksen lähellä ku sieltä se pissa näkyy tulevan melkeen samasta paikasta..
 
aikuinen N
Ohjaa poikaystävääsi , kun olet itse ensin oppinut kehosi nautinnon pisteet. Itse kun tutustuin miehiin nuorempana tuskin k,ukaan oloi tietoinen mistä naista kiihoitetaan suoraan vain sormet sisään ja armnoton työntely ...
 
tietämätön
oon mäki joskus nuorempana itseäni räpelöiny mutta en oo sen kummemmin miettiny mikä paikka mikin on.kiitos kaikille ihanista vastauksista!niistä oli todella apua.
 
marja
ei millään pahalla, mutta jollei itse tunne omaa anatomiaan, ei kyllä välttämättä ole valmis petipuuhiin..

jospa odottaisit vielä sen ekakertasi kanssa, ja tutustuisit rauhassa itseesi ja siihen mistä pidät.
 
Ulvoo naurusta!!
Buahhaa... Olispa Suomi neitsyitä täynnä kun eukot pihtais siihen asti kun itsensä tuntevat!!! ettäs viittit noin tyhmiä päästellä! pitäis ja pitäis mutta käytäntö onihan toinen juttu!
 
142:n naisen kanssa ollut
Laita sormi kahden huulen väliin ( ei suuhun)liuùta ylöspäin hyvin hitaasti,käytä ensin vaikka sylkeä liukasteena, ( pese ensin hampaasi), se kohta jossa tuntuu oudolta olet löytänyt SEN. Pyydä et oppimaton kaverisi pesee ensin kätensä hyvin ennen koskettelua, eikä ole raju, vaan HYVIN HITAASTI, eikä kaiva klitorista....tästä se lähtee, lyö jarrua päälle jos tunnet et on liian nopeeta toimintaa, mut varo ettei kaverisi laukea intiimeille alueillesi, silä et varmaankaan ole pillereiden käyttäjä. OK
 
voi elämä
Voin vaikka lyödä vetoa että se 16v kundi tietää kyllä mikä on klitoris..
En osaa edes kuvitella ettäkö nuori nainen ei ole tutkinut itseään tarkemmin, itse aloitin masturboimisen noin 10-vuotiaana..johan terveystiedon ja biologian tunneilla opetetaan sukupuolten anatomiaa..
 
Äijä
Missäs sitä on oltu biologian tunneilla? Kyllä meillä jo tuossa iässä oli sukuelimet ja lisääntymiset opiskeltu.
Noh, netti pelastaa jälleen lintsarit:
http://www.tohtori.fi/?page=8174233&id=5050075
 
Tane
Tästä tuli mieleen, kun olin varmaankin kaksitoista vuotias ja veli oli jo kuusitoista, niin hän opetti minulle itsetyydytystä. Hän näytti itse kuinka sitä tehdään ja näytti myöskin kuinka siltä lensi siemensyöksy. Kun yritin itse, niin en saanut ensimmäisillä kerroilla esinahkaa ollenkaan terskan yli, mutta sitten se myöhemmillä kerroilla venyi ja alkoi liikkua ihan hyvin. Näin jälkeen päin kun ajattelen, niin oli aika jännä, kun vaikka silloin sain orgasmin ja tuntui hyvältä ja pulli tuli nin araksi sen jälkeen, ettei sitä voinut käsin koskea, niin siemennestettä ei tullut ollenkaan. Se alkoi lentämään vasta, kun olin lähellä neljäätoista. Silloin nuorena itsetyydytyksen jälkeen kulli oli turvoksissa koko loppu päivän, eikä esimerkiksi saunapäivän voinut sitä ethdä, koska kaikki olisi en huomannut.
 
vierailija
Itseltäni lensi mälli jo 11-vuotiaana. Ekat nesteettömät koeajot suoritin 10-vuotiaana eräällä uimareissulla järvessä.
En tiedä miten muut on kokenut ja saanut ja millä tavalla ekasiemensyöksyn ensimmäisellä kertaa, kun laukesiin siemenneste lensi voimakkaasti kaarena mikä tuntui tosi ihanalta, olin noin kolmetoista eikä esinahka ollut vielä kokonaan irronnut terskan yli. Sen jälkeen alkoi viikottainen masturpointi mikä tuntui ihanalta kun laukrs siemensyöksyyn.
 
vierailija
En tiedä miten muut on kokenut ja saanut ja millä tavalla ekasiemensyöksyn ensimmäisellä kertaa, kun laukesiin siemenneste lensi voimakkaasti kaarena mikä tuntui tosi ihanalta, olin noin kolmetoista eikä esinahka ollut vielä kokonaan irronnut terskan yli. Sen jälkeen alkoi viikottainen masturpointi mikä tuntui ihanalta kun laukrs siemensyöksyyn.
Masturbointi. Jos on vaikea sana niin käytä itsetyydytystä.
 

Yhteistyössä