klo 3 yöllä (tyhmä ja erittäin turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos herätyskellonne pärähtäis soimaan klo6 aamulla ja mies alkais vonkaamaan klo 3 töistä kotiuduttuaan niin siitä seuraisi mitä?
a) tiukkaa vaakamamboa kellon soittoon asti
b) äkeä murahdus
c) niin sairas vittuuntuminen toisen sydämettömyydestä että imurointi klo 7 aamulla herättää varmasti nukkuvan tollon

Ihan saatte arvata mitä meillä siitä seurasi.P*erkele.

Jos tuo vonkaaminen ei olis säännöllistä tohon aikaan, niin ilman muuta lähtisin leikiin mukaan.

Meillä ihan tavalista ukkoni tullessa (ajaa rekkaa) keskiyöllä kotiin, ja ollessani nukkumassa. Hän vaan ujuttautuu siihen viereeni ja pikkuhiljaa sisälleni. Onnistuu vaivattomasti ollessani kylkiasennossa mieheni tullessa takaapäin.
Monesti kyllä tunnen tämän unen läpi, mutta en aina siihen herää. Kostea olo aamulla ja spermaläikkä lakanalla kertoo "jotain tapahtuneen".Joskus vaan nukutaan sitten silleen hänen kalu sisälläni.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mies saa panna takaapäin uinuvaa neitosta ;)
osaakos joku muka nukkua siinä rytyytyksessä :o

Ja näen mielenkiintoisia uniakin
:whistle:

meillä ei kyllä mies välittäis jyystää nukkuvaa muijaa.

b olis. mut tuskin tulis mua herättelee jos olis herätys.osaa ajatella mua :heart:

kiitti vaan täsät ketjusta! tuli entistä pahempi omatunto. meillä on menny sekstailu tosi harvaksi, n kerta per viikko ja silloinkaan en ole kamalan innostunut. jotenkin ei huvita vaikka haluttais. tajuaako kukaan? laiska paska olen... mies on vähän seksoholisti niin tietenki se alkaa jo vähän kyllästyä tilanteeseen. ei mulla toki pelkkää laiskuutta ole, kun on huoltakin tuosta minun värkistä että onko siellä jotain vikaa. laskeumaa nyt ainakin. mutta tulipa tänään mieleeni että siihenhän olisi toki hyvää lantiopohjanjumppaa se seksikin. tänään meinaan vietellä miehen jos en nyt ihan puolikuollut ole.

tuli tästä ketjusta siksi huono omatunto, kun eilen illalla sain nukkua pikku päikkärit ja sitte kun 12 aikaan viimein pääsin sänkyyn niin minua ei nukuttanukaan. mies ihanasti laski lämpimän kätensä minun päälle. minä siinä pyörin virkeänä varmaan yli tunnin mutten sitten tehny alotetta seksiin kun aattelin etttä jos kumminki ihan just nukahtasin ja saisin nukkua edes vähän enempi ku kuus tuntia...

No minun ukko osaa arvostaa hyvin nukkunutta akkaansa niin paljon, että ei kyllä mua HERÄTTÄIS sitä varten. Eri asia, jos ollaan menossa yhtä aikaa nukkumaan eikä kumpikaan ole vielä nukahtanut ..sit saattaa jotain tapahtua. ;)

Mutta ei meillä tarttee toista herätellä sitä varten.

Ja ei satavarmana minua panna nukkuessani, mutta ei tuo kyllä ole koskaan yrittänytkään. Enpä jaksa uskoa, että edes haluisi mua nukkuvana pistellä. :o Oikeesti... toi ei kuulosta musta mitenkään hyvältä: siis onko se akka vaan pussien tyhjennystä varten... Jos niin kova paine on, ettei voi oottaa, että oon hereillä, käyköön nyrkkipyykillä.

tulipa mieleen... aikana ennen lapsia meillä oli ukon kanssa tapana rakastella jos satuttiin olemaan yhtäaikaa yöllä hereillä. tai sitten toinen saattoi varovasti herättää toisen ja yleensä oltiin aina valmiina molemmat. loppuyö sitten sylikkäin. oispa ihanaa jos vielä jaksais. :)

Mä lähtisin leikkiin mukaan. Seksi puoliunessa/melkein unessa on muutenkin jotenkin "tunteikasta" ja vähän erilaisempaa. Joskus ollaankin puoliunissaan hommailtu. Ja mun mies sais ottaa mut vaik mä nukkuisinkin. Oon hälle sen sanonutkin muttei oo ollu sellaista tilannetta vielä.. Mä oon hänen vaimo enkä kokis (jos niin kävis) et oisin vaan pussien tyhjennystä varten, päinvastoin varmaan kiihottuisin jos heräisin siihen.

Ja tuohon vielä et on herätys niin kyl mä seksin jälkeen ja oman miehen kainalossa nukkuisin loppuyön vielä paremmin ja pitää sitä vähän ajatella toistakin jos haluttaa, oli yö tai päivä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja unikeko:
Meillä ihan tavalista ukkoni tullessa (ajaa rekkaa) keskiyöllä kotiin, ja ollessani nukkumassa. Hän vaan ujuttautuu siihen viereeni ja pikkuhiljaa sisälleni. Onnistuu vaivattomasti ollessani kylkiasennossa mieheni tullessa takaapäin.
Monesti kyllä tunnen tämän unen läpi, mutta en aina siihen herää. Kostea olo aamulla ja spermaläikkä lakanalla kertoo "jotain tapahtuneen".Joskus vaan nukutaan sitten silleen hänen kalu sisälläni.

Just :o Tosi rikasta teidän seksielämä, ei viitti mies ees herättää, kuhan saa vehkeesä vaan johki reikään tungettua.

Meillä riippuu tuo vastaus miten hyvin oisin muuten saanut nukuttua..eli jos ois jo hyvät unet alla, niin saattaisin vaikka innostuakin..mut jos ei, nii sitten ärähtäisin nii et mies osais pitää kyl näppinsä erossa.
En usko että alkais minuu sen enempää lähentelemään jos täysunessa oisin. Jos ei siis herättelemällä onnistus, ni sit jättäis hommat siihen.

Joskus on niin päin,että itse saatan herätä ilman syytä keskellä yötä ja koita miestä herätellä..se ei tosin onnistu ikinä, mies on ensinnäkin niin sikeeuninen ja toisekseen jos se herää kesken uniensa, nii on kiukkunen ku karhu.

Epäilemättä ja ehdottomasti vaihtoehto A ;) Vaikka okei, ei sen sinne kellonsoittoon asti tartte välttämättä kestää, vähempikin riittää.. riippuu siitä kauan on ehtiny nukkua ennen sitä :D

Mutta miettikääs nyt (voin uusia puhenvuoroni kun edellisen hätäpäissäni poistin) Jos mies tulisikin hissukseen viereen, hieroisi vähän niskaa, hivuttaisi kättään rinnalle, toisella ristiselälle ja alemmas ja painautuisi vasten ja...

Eiköhän saisi, vai eikö?

Yhteistyössä