km jälkeen heti raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eka kierto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eka kierto

Vieras
hei !
onko kellään kokemuksia raskaudesta heti eka kierrossa alkuraskauden keskenmenon jälkeen? Onko miten todennäköistä ja onko raskaus edennyt normaalisti?

Itsellä alkuraskauden km ( 5+4) ja nyt kp 21 ja nyt joitain raskauden oireita, lähinnä huimausta, jota heti raskaaksi tulon jälkeen aiemmin ilmennyt... Onko vain suuri HAAVE raskaudesta?

Omaa kokemusta ei ole, mutta ystäväni tuli raskaaksi heti keskenmenon jälkeen seuraavasta kierrosta. Hyvin sujui raskausaika ja terve vaavi syntyi. Onnea sinulle!

Mun äidillä oli kesken meno ennen mua, ja seuraavasta kierosta sitten olen peräisin. Tunnen olevani ihan terve ja normi, ei ole ollut mitään ihme sairauksia yms.. =)

Alkuraskauden km tuli rv 6+0. Seuraava kierto tuli oikeestaan normaalisti. Olin 100% varma tulleeni uudestaan raskaaksi heti. Oireita oli enemmän kuin keskenmenneessä raskaudessa. Pettymys oli sanoinkuvaamaton kun menkat alkoi ajallaan.

Tsemppiä sulle.

Koin keskenmenon viimevuonna. piti odottaa ekat kuukautiset ennen yritystä. Enpä uskonut tärppäävän ihan helposti ja ehkäisy jäi väliin. Ei tullut kuukautisia ja testi siis positiivinen. Eipä silti onnellista loppua. Tämä raskaus oli kohdun ulkopuolella ja siis tuomittu epäonnistumaan.
Tsemppiä sinulle. Voihan se onnistuakin.

Yhteistyössä