Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epskeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauskaa laskiaista ja terveisiä pulkkamäestä! Tai no, mä katselin kun mies ja kummityttö laskivat... ;)

Ansku: Tsemppiä vielä teidän sairaalareissulle!! Toivottavasti tulisi plussa samalla matkalla! :hug:

Epsu: Pahoittelut Negasta!!! Jospa se vielä muuttuisi! ++++++++ :whistle:

Diodium: ++++++++++++++++ :whistle:

Katherine: Kannattaa käydä gynellä, vaikka vaan ettei tartte miettiä turhia, vaan saa selvyyden asioihin. Jospa sulla tulee ovis myöhässä ja kierto vähän pitkittyy?? Ja joka kierrossa ei ovista edes tule. :hug:

(.) Mä en tajuu!!!!! Lääkäri lupaili että ovis olisi tänään... Ovistesti näyttää negaa, ja periaatteessa sen ois pitäny olla posit. jo eilen jos tänään ois ovis.... Perjantaina se katto ultralla, että munis on sen kokoinen että parin päivän päästä irtoaa siis... Hitto.. mun positiivisuus kyllä nyt katos.... :(

Liukasta laskiaista palstailijat! Itse en tosin mäenlaskuun mennyt, mutta tytön vein pulkkailemaan =)

Julietta Olipas sulle mukavanoloinen lääkäri, jospa nyt sitten tärppää. Kyllähän asiantuntijaan pitää luottaa :D

Diodium Juu, harhauta täti matkalla, niin pysyy poissa sitten koko loppuvuoden! Viikon päästä sulla onkin sitten kovasti jännäämistä. Mekin päästiin sentään jo harjoittelemaan ;)

Danjuska :hug: Vuoristorataa menee välillä tuntemukset mullakin. Hyvä, että sait ajan neuvolaan ja pääset juttelemaan.

berry76 Hienoa, että sait siimahäntiä varastoon :D Jospa päästäisiin yhdessä sitten reilun parin viikon päästä jännittämään :o

Pamu k Toivottavasti juhlat sujuivat hyvin ja sait hetkeksi ajatukset muualle. Voima :hug:

Epskeps Plussapuhuri suunnistakoon nyt vuorostaan sun luokse ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ja tuokoon iloisia uutisia ensi viikon alkuun :heart:

katherine Varmasti välillä turhauttaa :/ Kovasti voimia sulle :heart:

helmitaustailija :hug: Meilläkin pojan laskettu aika alkaa lähestyä. Se olisi ollut maaliskuussa. Voimia :heart:

juuliai Tule vain tänne purkamaan oloasi :hug: Pidän peukkuja pystyssä, että kaikki olisi kuitenkin kunnossa :hug:

Ansku07 Toivottavasti leikkaus sujuu hyvin :heart: Palaahan kertomaan kuulumisiasi, kun kotiudut. Plussausonnea myös sulle!

Morjens kaikille taas tauon jälkeen!

Olen tarkoituksella pitänyt hieman taukoa jokapäiväisestä palstailusta. Nyt on menossa noin kymmenes kiertopäivä, luulen. En edes siitä ole varma. Tässä kierrossa on siis tarkoitus olla stressaamatta, ja siihen kuuluu se että päiviä ei lasketa eikä ovista yritetä bongata. Mennään ihan luomufiiliksellä.

Olen tässä kuitenkin huomannut itselläni yhden uuden piirteen kropassani km:n jälkeen. Kohdun alueelle vihloo aina silloin tällöin koko kierron ajan. Ei vain menkkojen tai oviksen aikana. Aikalailla joka toinen päivä jomottaa ja vihloo, sama tunne oli kaavinnan jälkeen. Kai se jotenkin liittyy limakalvoon, tiedä sitten. Onko muilla ollut samanmoisia tuntemuksia?

Töissä on muuten neljä ihmistä jäämässä kesään mennessä mammalomalle. Uskomatonta! Meillä on normaalisti mammalomia vain noin neljän vuoden välein... ja yleensä vain yhdellä ihmisellä. Nyt on todella outo tilanne. Kohtalon ivaa... :/

surusydän Jännäillään sitten yhdessä db :hug:

Kaa Hei pitkästä aikaa! Tuo kohtalon iva juttu sopii kyllä hyvin tännekin, oon kuullut tämän vuoden alussa jo tosi monta vauvauutista! Ja lisää tuntuu koko ajan tulevan :/ Toivottavasti itsekin pääsis mukaan siihen sakkiin. Tuosta vihlonnasta, niin muistaakseni mullakin oli ainakin ensimmäisessä kierrossa vastaavaa. En oikein muista tarkkaan, kun vuotoa ja kipuja oli niin paljon ja kauan, joten todennäköisesti ne jäi siksi huomaamatta tarkemmin.

Onnea MyAngels
a030.gif
kyllähän ne oireet jo lupailivatkin plussa uutisia :heart: pikkuselle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan...

Epskeps kyllähän on ihme tilanne sinulla, tollanen on inhottavaa, toivottavasti se nyt vaan olis myöhänen plussa
a040.gif

ON plussa tuli eilen aamulla ihan selkee ja melkein samantien testiin pauhkati, mutta niin tuli myös illalla vuoto joten olla nyt tässä sitten raskaana vai ei
a020.gif
vuoto on niukkaa mutta kyllä ihan normaali vuodon olosta... torstaina lääkäri aika onneks niin ehkä siellä selviää siihen saakka ei voi ku odotella ja ihmetellä
c045.gif
mä en kyllä jaksa kun viime kierrosta haamu ja menkat ja nyt plussa ja vuoto
a045.gif
mä en varmaan koskaan enää saa kunnon raskautta aikaseks ja se samperin myoma pilaa kaiken vaikka aina sanotaan, ettei se vaikuta ku oon niin pieni (joku tätä kysy niin tuossa nyt vastaus, mulla se oli viimeks vaan 0,5 cm kokonen ja takaseinässä ) on tullu vasta keskeytyksen jälkeen... suomeks sanottuna vi***ttaa tää tilanne, mutta onneks on toi hulivili 2v joka saa ajatukset kirkkaammaks
a050.gif

Sorry nyt meni omanapaseks, mutta ei jaksa nyt muuta remontti väsymystä pukkaa... palailen taas viimeistään torstaina lääkärillä käytyäni :wave:

¨moi

täällä vauhdikas laskiais sunnuntai vietetty ja poika jo nyt nukkumaan meni kun ei päikkyjä malttanu ottaa..

Ja aamulla taas arkeen |O

Ansku: Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onnea matkaan ja tulehhan kuulumisia kertoilemaan sitten!

Epsu: Voi kurjuutta.. :hug: Jospa se plussa tulee. on vaan vähä myöhässä ;)

Orchid: Ei voi olla totta! jospa vuoto olis vaan ihan harmitonta! :hug: etkö pääsis aikasemmin lääkäriin?

plaah tätä naisena olemisen ihanuutta :headwall:

mut onneks oli kiva päivä vaikka aamulla olin vähä sillä mielellä että parempi kun ei tartteis nousta ollenkaan tänään :whistle:

No niin, täällä alkoi sitten pientä tuhrua tulemaan..
a065.gif
Joten eiköhän se ollut todellakin tässä.
a010.gif

Sydämellinen kiitos kaikille tsemppajille ja plussapuhureita puhaltaneille
a060.gif
Ei se ollut meidän vuoro vieläkään...

Orchid voi muruseni, niin onnellisena luin plussastasi, mutta mitä ihmettä se vuoto on :o Voi sentään
a020.gif
Jospa ois ihan harmitonta. Toivon sitä koko sydämestäni. :heart:

Anskulle voimia teille kaikille leikkausreissulle
a060.gif
Toivottavasti kaikki sujuu oikein hyvin :heart:

f025.gif

Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 8/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 11/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 17/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 18/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 19/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 20/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 21/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 24/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 26/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 41/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 1/26-33
Danjuska................KM 08/07..............................KP 5/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 15/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 26/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 26/29
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 28/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 32/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 32/33-37

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 1/30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 5/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 8/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 10/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 32/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 10/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 13/-

Haamuilijat
hali_hamu.gif

Orchid, voi harmitus. Onneksi pääset lääkärille, että saat asioihin selvyyttä. :hug:

Epskeps, toivottavasti vuoto jää tuhruksi. Toivotaan vielä parasta!

Koko päivä on tullut oltua ulkona. Seurattu serkkupojan jääkiekkopeliä, käyty itse luistelemassa, tehty lumitöitä ym. Tuli siis edes vähän kaloreita poltettua, kun on jäänyt nuo urheilut vähän vähemmälle viime aikoina/kuukausina... :whistle:

katherine: Meillä on lapsettomuustausta. Yritystä oli 2 vuotta ennenkuin viimein tulin raskaaksi, mutta se meni sitten kesken vkolla 7 silloin viime kesäkuussa. :'( Tai no oikeastaan en saanut "keskenmenoa", vaan jotain vielä pahempaa - diagnoosi oli TUULIMUNA! Eli koen sen vielä epäreilummaksi: siellähän ei siis ollut MITÄÄN ELÄVÄÄ KOSKAAN. :( Ja pahinta on se, että se kuitenkin sitten laskettiin "raskaudeksi" - lääkäri sanoi, että "sinä et kärsi lapsettomuudesta, koska tuulimunasta ei ole kulunut vielä vuotta". Eli nyt emme pääse mihinkään koeputkihedelmöitysjonoonkaan ennenkuin tuulimunasta on kulunut se vuosi. :/ Niin epäreilua! :headwall:

Anteeksi omanapaisuuteni, mulla on ollut nyt TOSI huono jakso taas tämän vauva-asian kanssa... :ashamed:

voi ei..kirjotin pitkän stoorin ja sit painoin sivua taaksepäin mennäkseni hakee ton linkin minkä epskeps oli laittanu ja kaikki hävis!! Argh. olin laittanu melkein jokaiselle jotain asiaa ja nyt en kuolemaksenikaan jaksa uusia...kiitos kuitenkinjulietalle ja surusydämelle tsempeistä, tuli oikeesti kiva tunne, kiitos!! :heart:
epskepsille supervoimia!! Toi on niin väärin, kurjaa, perseestä, kaikkea paskaa!! Mitä hittoa sitä laitetaan ihminen kestämään..voi ei!! :headwall:
kaa mullakin on vihlontaa läpi kierron...ja sellanen mikä, folikkeli kohdun takaseinässä, kuulemma vaaraton lääkärin mukaan. MuttA ENPÄ tiennyt et voi aiheuttaa tollastakin.. argh. :kieh: ja just noi vauvauutiset seuraa mua..koko ajan joku uus, ja iloinen olen niiden puolesta ja samalla se on hemmetin rankkaa itelle! ARGH!!
näköjään uusinkin ainakin osan noista jutuistani..joitain jäi varmaan pimentoon, mutta ens kerralla sit en rähmäile! :'(

toivotaan tulevan viikon tuovan iloa, edes hitusen :whistle:
toivo ja usko, niitä kun ei menetettäis.
|O väsyttää.. morjentes :wave:

:heart: lämmin voimahalaus sinulle. kamalan paljon sitä on annettu kannettavaa sulle.. rankka-sana on niitä lievempiä. se on perseestä.
mitään en osaa sanoa..paljon hyvää toivotan ja lujaa uskoa vauvantuloon, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin niin uskolla on kuulemma siirretty vuoriakin, uskoo ken haluaa :snotty:
tsemppiä!!!

Mä kirjotin pitkän tekstin mut se katos, en jaksa kokonaan uudestaan laittaa...

orchid :hug: Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin.

julietta Onko sulla ollut niissä testeissä viivaa ollenkaan? Ite en saanut viime plussakierrossa ovistestiin plussaa ollenkaan.

Kaa Mulla on ollut sellaista kohdun aristamista ja esim. istumaan meneminen vihlasee kohtuun. Mun mielestä tätä ei ole ollut ennemmin. Tiedä sit onko sama asia.

Se kai oli sitten ovisplussa sillon vajaa viikko sitten. Eli nyt ois ehkä dpo5. Laskin et kierron pituudeks tulis joku 35-36 pv... huh.

Mä alan jo pikkuhiljaa kehittelemään oireita, kun oviksesta aikaa tän verran, esim mun mielestä mun tissit on kipeet just samalla tavalla kun kolmessa raskaudessakin, kun niissä välillä tuntuu sellanen viiltävä kipu, vaikkei niihin koskisi ja tissiksiä ei voi pitää, kun ne painaa. Katotaan sitten millasia oireita saan viikossa kehiteltyä :D

Jee!!!!! Ovistesti on plussa!!! Mutta!!! Mä oon oksentanu taas koko yön! Ei pysy sisällä mikään, edes vesi! Soitin just miehelle ja kerroin että nyt on plussa ni se sano et täytyy hoitaa pupuilut vessassa... EI KIVA! :headwall: :headwall:
Eilen illalla ku tää mahatauti alko, ni mies totesi, että aika nopeesti tuli raskauspahoinvointi... oltiin hust heiluteltu peittoja.... :laugh:

tapsu: kivat oireet! Mulla oli toi "tissikipu" ihan varma oire silloin. Oli niin valtavat, että luulin että ne räjähtää.. :laugh: ja tosiaan rintsikoita ei pystyny pitää...

julietta toivottavasti paranet pian niin ei men ohi!! otiko se sinä joka makoili sängyssä jalat seinää vasten ja luit kirjaa? :laugh: mä oon ihan samanlainen mies osaa jo hakee mulle jonkun lehden heti pupuilun jälkeen kun tietää että siinä hetken aikaa makoillaan :laugh:

JJ-t: Se oli kyllä varmaan joku muu, mutta eilen mä makasin kyllä jalat seinää vasten ja tein sudokuja....

Ei täs nyt auta ku pupuilla vaan, taudista huolimatta... Lääkärikin sitä plussaa lupaili tästä kierrosta niin pakko se on oma osuus hoitaa...! ;)

No niin, vuoto alkoi sitten puolen yön aikaan..
b0015.gif
kp 1 lähti sitten käyntiin.. Miehen kanssa eilen sitten puhuttiin, hän jotenkin jaksaa uskoa siihen että vielä se toinen lapsi saadaan, itse en niinkään varma ole
g030.gif
Ei voi vaan ymmärtää miksi ei onnistu. Kaiken pitäisi olla kunnossa, mut miksi nää mun kierrotkin näin kovin nyt heittelee? En tajua.

Betania olen niin kovin pahoillani puolestanne
a045.gif
Kovasti voimia teille
a020.gif

Julietalle paranemisia
d050.gif
Toivon mukaan pystyt
f055.gif
eikä sun tarvii olla kaiken aikaa
c015.gif

Tapsulle plussatuulosia +++++++++++++++ :whistle: :heart:

Voi epsu Sydäntä särkee tällä... Miten elämä voi olla näin väärin?!?!
Kyllä Epsu teillekin vielä lapsia suodaan, pakko vaan uskoa että tämä korvataan teille vielä korkojen kera!! Mä ainakin uskon että eipä mene kauaa kun perässä tuonne odottajiin kipsuttelet :hug:

Voima
Onko sulla tulossa vielä jotain tutkimuksia? Tai muuten lääkäritapaamisia?

Mä kyllä hätkähdin kun olin poistunut listalta... :| En vaan vieläkään pysty uskomaan tätä. koko ajan olen vessassa tutkimassa lorahduksia ja hulluna kuuntelen omaa kroppaani oireista. Ja sitten ku niitä ajattelee niin mielikuvitus tekee kepposet :( Edelleen oottelen pääsyä verikokeeseen, tänään 4+6 jos raskaana edelleen olen... :ashamed:

voima :hug: kaikille rutistusta tarvitseville!

HIH! Mies sanoi että pupuillaan vessassa "takaapäin" ni mä voin olla pää pöntössä... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ollaan kyllä pistettykin tonne jo varsinainen armeija vastaan, mutta tänään ja huomenna on kyllä nyt ihan pakko varmistella....

epsu Eiiiiiiiiiii!!! Kyllä on elämä epäreilua! Sinä jos joku ansaitsisi toisen pikkuisen vielä! Ja ihan varma olen, että se vielä onnistuu, jos jaksatte sinnitellä! :hug:

Miikkis Voin kuvitella, että pelko on varmaan hurja, mutta voihan myös olla, että n. 8 kk päästä teillä on oma pikkuinen nyytti :heart:

Epskeps Voi ei, ihan epäreilua :hug: Olin niin toivonut teille plussaa :hug: Mutta kuten Miikkis totesi, vielä teille lapsia suodaan, olen siitä varma :hug:

Julietta Onpa 'ihana' tilanne, oksutauti kun pitäis pupuilla :kieh: Mutta kyllä te keinot keksitte :whistle: Tärppionnea hirmuisesti :heart:

tapsu85 Hirmuisesti plussatuulosia sinnepäin puhaltelen :heart:

Betania Voi, onpa teitä koeteltu :( :hug: En oikein osaa sanoa mitään viisasta :ashamed: Kovasti jaksuja sinne :hug: Kyllä teille vielä vauva suodaan :heart:

Miikkis Kerrohan sitten tulokset, taitaa vaan mennä huomiseen ennen kuin ne saat? :hug: Tsemppiä odotteluun db

(.) Eilen oli molemmilla puolilla alamahassa jotain ihme jomotusta :o Ei kuitenkaan tavanomaista oviskipuilua.. Liian vähän on vielä päiviäkin kyllä siihen. Kai sitten niitä mistä Kaa puhui tuossa aiemmin. Tänään yritän saada lisää simppoja varastoon :whistle: Tein äsken pullataikinan nousemaan ja nyt pärskin ja aivastelen täällä :snotty: Mulle on kehittynyt nyt aikuisella iällä jonkin sorttinen vehnäjauhoallergia, aivastuttaa sen pöly ja kädet tulee täyteen punaista näppylää kosketuksesta. Syömistä ei onneksi vielä ole estänyt :whistle: Niin, ajattelin laskiaispullia pojille väsätä, itse syön korkeintaan yhden ettei tää mun laihdutus taas ala lipsua :ashamed: Melkein 10kg oon saanut pudotettua 3kk:ssa, joten ehkäpä olenkin laskiaispullan ansainnut =)

Kiitos murut
a060.gif
Ihan itkettää teidän kauniit sananne
a035.gif

Mitään tutkimuksia ei näillä näkymin ole edessä. Kaiken pitäisi olla kunnossa. Lääkärin diagnoosihan oli "ei estettä uuden raskauden yrittämiselle".. et yritystä sitten taas peliin. Mä vaan oon niin täynnä tätä yrittämistä ja pettymistä kuukausi toisensa jälkeen
g035.gif
Kukapa ei olisi.. No nyt mennään taas pohjamutia myöten. Josko se nousu taas kohta tapahtuisi..
g025.gif

Miikkis :heart: Tän pinon listalle ei sulle ole sitten enää takaisin tulemista, vaan siellä odottajien puolella on sun pysyttävä siihen asti kunnes teidän ihana pikkuinen (tai pikkuiset) syntyy :heart: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä