Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epskeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mymmyryy Kovasti tärppionnea tähän kiertoon :hug:

daizz Hyvä, että vuoto on loppumassa ja ettei ole tulehdusta :hug: Lähetänpä sinne sitten tätitoivotuksia, kun niitä toivoit =)

tapsu85 Juu, olen ollut erittäin aktiivinen siemenenmetsästäjä :p :laugh: Hyvältä kuulostaa sielläkin suunnalla, db plussalle täältä!

MyAngels Hyvä, että vaadit sen alkuraskauden ultran =) Kovasti onnea odotukseen edelleen :hug:

Julietta Hienoa, että ovis tuli hyödynnettyä sairastelusta huolimatta! Hirmuiset tärppituuloset täältä sinne :hug: Paranemisia sairastelusta :heart:

AinoAmanda Voi, sulla on jännät paikat siellä db Hirmuisesti plussatuulia sinne ++++++ :whistle:

erzi Jaksuja odotteluun :hug: Hätistetään tätipahis pois ja plussatuulia sinne myös ++++++ :whistle:

(.) Ovistuntemuksia ei ole ollut edelleenkään :/ Eli ei niin aikaisin ole tulossa kuin edellisessä kierrossa. Mun tuurilla ei tule ollenkaan, nyt kun kerrankin ois petipuuhien osalta mahis johonkin :kieh: Se alkukierron outo verilimavuoto mietityttää edelleen, se saattaa kyllä myöhästyttää ovistakin. Mulle taitaa olla tulossa sama tauti kuin Julietta:lla oli, hieman on ollut huonovointinen olo eilisillasta asti. Ja palelee myös.. Joudutaan pian samalla tyylillä menemään kuin tekin :laugh:

mymmyryy täällä kans mielialat vaihtelevat :/ Mutta se kai kuuluu tähän keskenmenon jälkeiseen elämään... Herkuttelupäiviä pitää ehdottomasti olla! Itselläni kyllä tahtoo olla jokapäiväistä tuo suklaansyönti :p joten pitäisi hieman yrittää rajoittaa! Tsemppiä uuteen yritykseen :heart:

daizz Minäkin mielelläni lähetän oman tätini luoksesi kylään ;) Mulle tehtiin kaavinta ja kesti n. 5 viikkoa, kun kuukautiset jälleen tulivat. Sen jälkeen kierto on ollut 26pv eli tasoittu tosi nopeasti onneksi.

tapsu85 Vai on jo oireita ilmassa :D Jospa minäkin pääsisin oireilemaan parin viikon päästä :D Peukut pystyssä, että sulla tärppää!

MyAngels Kaikkea hyvää odotukseesi :heart: Mukava, kun käyt kertomassa kuulumisiasi meille! Aika vaativa pitääkin joissakin asioissa olla, että saa mitä haluaa. Valitettavasti niin usein mennään kokonaan vain tiettyjen rutiinien mukaan, eikä oteta huomioon, että jokainen raskaus on kuitenkin erilainen. Itsellä hieman mennyt usko terveydenhoitohenkilökuntaan, kun on ollut huonoja kokemuksia. Nyt kaiken kokemani jälkeen olen jo oppinut, että on itse otettava asioista selvää ja osattava pitää puolensa :|

Julietta Hienoa, että ovisaika on hyödynnetty =) Eikä edes tarvinnut pitää päätä pytyssä ;)

Plussatuulosia erzille +++++++++++++++++++++++ :whistle: ei ole enää montaa päivää jäljellä, kun pääset testailemaan!

millimenninkäiselle Iso :hug: Toivottavasti pikkuinen on kunnossa :heart:

berry76 Täällä kans varastointi jatkuu :wave: Vielä pari päivää ovikseen, niin on yritettävä olla ahkerana ;)

Tätä päivää...
Hmmh...vkoloppuna oli tytön 6v synttärit ja tytön kummitäti sitten oli käynyt jossai päi afrikkaa ja ostanut sieltä itelleen jotain naistentauteihin ja raskaus ongelmiin yrttiä..mistä liotetaan sitten mehua...tänään ekan lasillisen join sitä..ja oli kyllä huisin makusta :p :p Hu hu...saas nähä miten auttaa... :whistle: ;) Kokeillaan jos auttas parantamaan tuon pötsin kuntoon ja kierron kohilleen.
Ihan kuulla että on kierrot aika hyvin normalisoitunu kaavinnan jälkeen siitä kun mulla ollu melkein suurin huoli...et jos elimistö pitkäänki reistaa tuon jälkeen.Nyt kaikki vuodot jne merkataan kalenteriin ja seurataan tilannetta huolella.Tietää missä mennään.
Ihanan helpottavaa lukea nuo vastaukset. KIItos niistä kanssa sisaret :heart: =) Sairaalasta kun ei sanottu mitää jatko tuommosia...enkä sitten pökkyrässä tajunnu kysyä niistä jne...
Muutenki tuo tiedonanto oli aika heikkoa...enkä väsyneenä ja ahistuneena ja kipeenä tajunnut ite kysyä...aina pitäs ite tajuta kysyä kaikki!!
Isäntäkin iloissan naureskeli ku join tuota mehua...ja irvistelin.Ja onnessaan että pian toivottavasti päästään yrittämään uutta pientä.Sitä kun mäkin odotan kun tässä on pitäny olla heiluttelematta peittoja jo liian kauan. :| :ashamed: Jonkin asteen addikti kun oon...ja ollaan sitä myös yhessä... :whistle: :whistle: ;) he hee...oikeesti ainakin viikko ois eessä viel tätä...kidutusta... :D :whistle: Mitäköhän sitä keksis...hmmh...

Kiitos täteistä =) =) Tänne vaan kaikkien muije tätit ni pääsen mäkin normien kirjoihin!!!Mukaan jännäämään teijän kanssa =)

MyAngels voi miten kauniisti kirjoitit
a030.gif
Kiitos kauniista sanoistasi ja tuestasi
a020.gif
Olet ihan uskomaton ihminen
a105.gif
Ei kai tässä hanskoja tiskiin lyödä, vaikka mieli tekisi, niin toivotonta tää tuntuu olevan
a010.gif
Ja nyt on vielä tän pettymyksen, surun ja hemmetin vuodon lisäksi semmoinen olo et oon kipeeksi tulossa
p015.gif
Eikä siinä kaikki.. Sain just tekstarin yhdeltä sukulaiseltani, joka on myös hyvä ystäväni, että heille on kolmas lapsi tulossa.. En tiedä mitä vastaisin siihen viestiin.
g025.gif
Onnitellahan sitä pitäsi, mutta tässä "tilassa" lähinnä tekis mieli vaan naputella viestiin "hyvä teille, tehkää meilleki"..
a045.gif
Mut tyhmäähän se olisi. Ei se ole meiltä pois jos toisille vauvoja tulee, mut just nyt tällä hetkellä en tuollaista viestiä kaivannut..

Anteeksi omanapaisuuteni. :ashamed:

EpsKeps... :hug:
Voi vitsi...suakin kidutetaan.Mäkin oloni tuntenut tosi surkeeks...millään ei ois meinannu jaksaa mut tämä ja eilinen ollut jo hiukan taas parempia.
Niin mullekkin kaikki sanonut et ei meille anneta sen enempää ku jaksetaan kantaa..ja mitä raskaampia juttuja ne on ni sen vahvempia ihmisiä me ollaan,heikoille ei tämmösiä taakkoja anneta.Mä toivonu ite jo et tän mun elämän sonta rupeis olee lopullaan ja elämä rupeis maistumaan kaikilta osin...Mutta kyllä sitä näköjään mullekkin vielä on...toivottavasti ei enää paljoon ...sen varran taas pohjalla oon tän alku vuoden ollut että on tehnyt mieli heittää tosissaan ne hanskat tiskiin...mutta ei silti oo tullu heitettyy...koko ajan on olo et haluaa nolla tilaan ajattelematta ja tuntematta mitään...Etes hetkeks...tuos ukollekkin sanonu et hitto perjantaina otan perseet olalle...ja nollaan.Ukko tosin yritti eilen jarrutella..että kannattaakohan..mut nyt vaan itellä on semmonen fiilis et vois tehä nii terää...vaikka oiski krapula...pahakin.

EpsKeps...Voimia...Voimia... :attn: Huoh mä tiedän tuon tilan ku ite siit ulos yritän päästä...vaikka on voimaton olo.

millimenninkäinen: mulla oli rusehtavaa vuotoa ed. raskaudessa ja kaikki hyvin oli ! Uskotaan ja toivotaan et kuuluu asiaan :hug:

daiz niin samaa rataa täälläkin.. perseiden veto on joskus paikallaan ja hauskanpito! :attn: kannattaa tehdä joskus just niin ku itteä huvittaa!
epskepsille myös suurvoima-tsempit, tästä noustaan vielä!! BELIEVE IT. ja tosiaan tollasia viestejä ei taatusti ole kiva vast. ottaa ja SAA sitä antaa ITSELLE LUVAN siihen, ei hitossa tarvi tuntua kivalta!

pitäsköhän laskiaispullia kokeilla tehdä..nam nam, mäessä tuli jo oltuaja kovin luisti :xmas:

en muista kuka kirjotti mutta joku, että ei ollut ovistesteillä löytäny ovista mutta läkäri oli ovulaation todennu tapahtuneen, mäkään en noihin ovistesteihin kaikkea luottoa laittais..mulla ei oo näyttäny mitään, mut ite olin ov. tuntevenani..liputan sen puolesta että oli ja kaikki usko ja toivo pelissä, taas.

viikon jatkoa kaikille, yritetään nauttia jostain ja jos ei huvita ni ei sitten :whistle:

Daizz voimia sullekin
d050.gif
ja kaikille muillekin. Kyllä mulle alkavat nämä koettelemukset, surut ja vastoinkäymiset riittämään. Ei sitä kukaan kaikkea voi kestää ja jaksaa, jossain se raja tulee varmasti vastaan
k030.gif
No ei auta kuin sinnitellä ja toivoa että tästä kaikesta selväjärkisenä selviää ja sen pienen nyytin "palkinnoksi" vielä saa.
f030.gif

Onneksi on tuo esikoinen, vaikka hän aiheuttaakin äidilleen välillä harmaita hiuksia ja hermojen kiristymistä. On hän vaan niiiiiiiiiiiiiiin rakas
n060.gif

daizz, itselläni ekat menkat kaavinnan jälkeen tulivat 32 päivän päästä (kaavinnan jälkeen vuosin runsaasti 10 päivän ajan). Sitten ensimmäiset "oikeat" menkat tulivat 30 päivän päästä. Eli ihan tasaisesti. Nyt on toka luomukierto menossa.

Iloista Runebergin päivää & laskiaistiistaita! Nyt onkin siellä Suomessa vara valita että syökö runebergin tortun vai laskiaispullan. Hmmm, jos täällä semmosia olis, niin taitais mennä runebergin torttuun valinta.

Millimenninkäinen, onneksi sulla on lääkäri näin pian ja ultrakin. Tule sit kertomaan uutiset meille! Toivon sydämestäni että pikkuinen voi hyvin! :heart: :heart:

Epskeps ja daizz, on se varmaan niinkin että kohtalo on arvaamaton ja tuo eteen mitä vastoinkäymisiä vain ja että vahvat ihmiset jaksaa kantaa raskaampia taakkojakin. Mutta toisaalta uskon siihen, että kyllä ihmisen täytyy joskus tunnustaa olevansa heikko ja voimaton, sekin on voimaa että tiedostaa omat rajansa surujen ja vastoinkäymistenkin jaksamisessa. Nuo sukulaisten ja tuttavien raskaaksitulo-viestit kyllä vetää kenen tahansa mielen matalaksi, vaikka kuinka pitäisi jaksaa iloita muiden onnesta. Aina ei vain jaksa. Ei muuta kuin super :hug: :hug: , kyllä se mieli vielä paremmaksi muuttuu.

berry76, jospa se ovis on tulollaan vasta. Nyt vain peitot heilumaan ahkerasti ja simppoja keräämään joka toinen päivä, niin ei tartte sitten murehtia vaikka ei onnistuiskaan bongaamaan sitä ovista.

Surusydän, hienoa että simppojen varastointi on onnistunut, plussatuulosia sinne nyt kovasti!

ON: Olin taas tänään akupunktiossa, kuivakuppauksessa ja hieronnassa. Alkaa pikkuhiljaa hellitää tuo niskan jumitus. Nyt on selkä täynnä sellaisia palluroita, kivat jäljet jää siitä kuppauksesta! Onneksi on talvi, ettei tartte kaikelle kansalle ihmeellisiä jälkiä näytellä.
Torstaina lähden Suomeen ja perjantaina on sit työhaastattelu, vähän jo jännittää. Oon miettinyt, että teen varmaan r-testin sit pe-iltana tai la-aamuna, ellei siis täti oo sitä ennen tullut. Hieman menkkamaisia oireita kyllä pukkaa, joten ei kauhean toiveikas olo ole. :|

moikka

täällä alkaa helpottaa.. jospa se tästä kierrosta.. toivossa on hyvä elää :laugh:
no, joo.. mut yritän olla turhaa stressaamatta.

Epsu: Yhdyn täysin MyAngelsin sanoihin!! Jaksuja kovasti ja lähetän täältä voimia+parempaa mieltä. Samat on ollu ajatukset aina välillä täälläkin.. vaikka eihän se tosiaan iteltä oo pois..

Daizz:
Mulla ei kierto oo vieläkään palautunu normiks.. ja mulla oli lääkkellinen tyhjennys heti syyskuun alussa.. Ettäs itä odotellessa.... :snotty:
Mut jospa sulle täti saapuis ihan ajallaan!

Orchid???? :hug:

Millimenninkäinen:
:hug: kunpa olisi harmitonta vuotoa!!

kävin äsken koiran kans lenkillä.. ja virkisti kivasti :D ja on tässä vähän sillä silmällä kateltu että jos ajallaan meille koiranpentu otettas =)

katherine...Juu kyllä se joskus tekee ihan hyvää ottaa irti arjesta...Nytkin yks kamu vois tulla mun kanssa saunoon ja ottamaan vähän viinaa....ja juoruamaan.Meki ku asutaan tääl korvessa ja lähimmät kamut asuu 90km päässä meistä,kun muutin eri paikkakunnalle tämän ukkoseni luokse ja oon kaiket päivää keskenää muksujen kanssa kotona.Tekis ihan terää ottaa ja juoruta kamun kanssa...saas nähä kuinka tässä käy...ja kuinka pahasti tuo ukkeli rupee laittaa vastaan.Täytyy miettii.

EpsKeps...Ymmärrän...mua sapettaa se välillä kun kamuille purkaa murheitaan ni ne kuvittelee et mä oon nii vahva että mä kestän ihan mitä vaan...kaikki mitä vastaan tulee.Välillä kyllä tuntuu et ei yksikertasesti jalat enää jaksas kantaa,eikä jaksas hengittä...jne...ja tekis mieli lopettaa vaa hengittämästä.Niin ikinä ei oo ollu muuta vaihtoehtoo annettu kun vaan väkisin väännettävä etee päin...hetki kerrallaan.
:hug: Koeta jaksaa... :flower:

Kaa...kiva kuulla että noinki normaalisti lähtee tulee... :attn: =) Mä en kyllä tosin vuotanut ihanniin paljoo ku menkkojen aikaa,mutta vuosin kuitenki melkein 6 pvää.Nyt 2 pvää ollu vuotamatta.Toivottavasti menkat tulee sitten ajallaan eikä tarvii montaa kk odotella.

Diodium...Kyllä jokaisella on oikeus olla heikko ja puutua raskaan taakan alla...ei sitä kukaan rajattomasti jaksa ei.Mutta kummasti sitä aina jotenki sitkuttaa sumussa,pyryssä...rankassa räntäsateessakin...vaikka tuntuu että ei askel eteenpäin oikeen vie.Hyvin sanottu tuo että sekin on vahvuutta että uskaltaa tunnustaa olevansa loppu.Pitää kyllä sekin paikkansa todella.hmmh...

Danjuska...onko sitä asiaa tarkistettu mitenkään että sinne ois jäänyt jotain???Vai??Onko sulla ennen ollut tasanen kierto??Täytyy toivoa että kuulun niihin joiden menkat tulee just niin kun kuuluukin...Kävispä nyt etes niin paljon tuuri tälle vuodelle että kierto lähtis hyvin normaaliin uomaansa asettuen etenemään.

mä nukuin taas päivä unet... :D ja ihan hyvät sellaset...Kohta muksut nukkumaan...ja...silleen...

Just yksi kaveri, jolla oli samoihin aikoihin kans keskenmeno, ilmoitti olevansa nyt raskaana. Heille toinen lapsi ja tätä ei ole suunniteltu yhtään, on vain annettu tulla jos on tullakseen..Ja meikäläinen ei saa itseään paksuksi vaikka kuinka tikuttaa ovista ja heiluttelee peittoja just oikeaan aikaan. :kieh: Olen kyllä toki iloinen heidän puolestaan, mutta taas tuli sellainen epätoivoinen olo, että saadaanko me koskaan lasta?! On tää välillä niin masentavaa hommaa. :'(

Hei vaan taas kaikille kanssasisarille :wave:

Onnea plussanneille ja myötätunnon :hug: pettymyksen kokeneille!
Vielä joskus... Saat sen mistä luovut ...tavalla tai toisella :heart:

Olen tässä lauantai-illasta kipuillut viisaudenhampaani kanssa, joka ei ole oirehtinut vuoteen |O No tajusinpa sitten tänään, että ensi viikolla on ystävänpäivä ja tulee tasan vuosi kuluneeksi meidän Enkelinvauvan menetyksestä :'( Olin laitoksella synnyttämässä 13 ja 14.2.2007 :'(

Voi kuinka aika on mennyt nopeasti ja tämä hetki lähestynyt aivan huomaamatta... No tämä samainen hammasvaiva oli minulla vuosi sitten aivan näihin samoihin aikoihin ja meni menetykseni jälkeen itsekseen ohi. Nyt se on ollut oireilematta koko vuoden kunnes taas samaan aikaan :(

En voi muutakuin ajatella että se muistuttaa minua viime vuodesta ja kokemastamme surusta, vaikka en itseasiassa ole koko tapahtumaa nyt viime aikoina hirveästi kerennyt miettiä.

Rakkaudella Äidiltä ja Isältä pienelle Enkelillemme :'( :heart: :wave:

f025.gif

Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 10/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 13/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 19/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 20/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 21/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 22/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 23/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 26/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 28/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 43/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 3/26-33
Danjuska................KM 08/07..............................KP 7/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 17/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 28/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 28/29
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 30/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 34/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 34/33-37

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 3/30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 7/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 10/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 12/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 34/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 12/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 15/-

Haamuilijat
hali_hamu.gif

AinoAmanda

Huomenta! Mä oonkin ajoissa liikenteessä, tavoista poiketen... ;) täytyy kai lähteä töihin. Tää päivä ois vielä saikkua, muttamutta kun ei enää oo oksetusta niin töihinmeno kuulostaa hyvältä.. Muutenkin tuntuu aina että linsais kun on saikulla.... Mistähän johtuu että ollaan aina niiiiiiiiiin töykeitä töissä kun joku ilmottaa olevansa sairaslomalla!????

Kristallienkeli: voima :hug:

Diodium: niin, mäkin sain tietää että serkku 19.v oottaa lasta heinäkuussa syntyväksi... Se oli kova pala mulle ja on vieläkin... Vaikkei hänen raskautensa ole minulta pois, niin kyllä se riipaisee...

(.) ei uutta... ovista ollaan hyödynnetty ja kohta alkaa piinaviikot... mikään ei ole niin riipivää kun odottamisen odottaminen... kohta kurvaan apteekkiin ja haen ne terot... toivottavasti kymmenen päivän jälkeen ei tule "tiedättekylläkuka" vaan jotain ihan muuta mukavaa...
Kyllä se gyne vaan nyt niin kovat "lupaukset" antoi, että on jäänyt kyllä liika yrittäminen ainakin pois tästä kierrosta... Mä tuun sitte kerää nimiä täältä mun reklamaatioon jos ei tästä kierrosta tärppää!!! :whistle: ;) :saint: :D B)

Huomenta taaltakin! :flower:

Vahan omanapaisissa oloissa ollaan.. Testasin aamulla ja negatiivinen oli, mutta taisi siina olla haamujen haamu. Kaikenlaiset oireet jatkuvat, esim junassa/bussissa kulkiessani on yokko olo, joten luulen etta jotain on tapahtumassa.

Eli kaikki ok tahan asti, mutta..

Tilanteessa kun takana on kaksi tuulimunaraskautta, ei voi olla ajattelematta etta josko tastakin on moinen kehittymassa. Edellisen kerran kun se tapahtui, pysyi testiviiva koko ajan hailakaampana kuin kontrolliviiva, eli hormonit eivat raskauden jatkumisesta huolimatta koskaan nousseet kunnolla. Niin kovasti toivon, etta jos siella ei elinkykyista pikkualkua ole, tulisi pois nyt ja antaisi normaalien kuukautisten tulla, eika odottaisi taas siihen, etta mina joudun leikkauspoydalle kasiteltavaksi/hormoneja syomaan.

Mutta ihan ihan varovasti toiveikas olen. Nyt yritan pitaa itseni kurissa ja testata vasta perjantaina uudestaan. Toivotaan, etta silloin joko ihan kunnon plussa loytyy tai sitten tati tulee kylaan. (Kylla sen tadin kanssa aina yksi viikonloppu parjataan jos niikseen on.. aargh :kieh: ).

Hyvaa paivanjatkoa kaikille! Kylla se paiva viela meille kaikille paistaa! :flower:

Epskeps Halitus :hug: :heart:

Diodium +++++++ .:whistle: edelleen

Danjuska Kiva, että on jo paremmat fiilikset. :)

millimenninkäinen :hug: Toivottavasti saat tänään hyviä uutisia ultrasta :hug:

Kristallienkeli Voima :hug: vuosipäivän jaksamiseen

Julietta db tärpille ;)

AinoAmanda Varovainen onnittelu :hug: haamujen haamusta :flower: Toivottavasti viiva pian vahvistuu :)

(.) Eilisillasta asti on molemmilla puolin ollut ovismaisia tuntemuksia ja tänä aamuna tuli ruskehtavaa vuotoa liman seassa. Oisko nyt sitten se ovis vihdoin tuloillaan? Lämpöjä oon huvikseni tässä kierrossa mittaillut ja ne ainakin on vielä ihan normaalit ollut :| Täytyy tänään taas koittaa saada öisää simppoja varastoon, eilen mies oli jo väsynyt mun vikittelyyn, joten jäivät saamatta :whistle: :laugh: Ihan outo kierto kyllä ollut nyt, katotaan mitä tästä nyt tulee.

Miikkis Joko olet saanut veritestin tulokset? :attn:

moi

Daizz: Kyllä ne ultrasivat ja kohtu oli kuulemma silloin siisti. Saas nähdä miten tämä kierto menee..

Julietalle plussa tuulta!!!

nyt jää lyhyeks.. pitää kai päätä lähtee laittamaan kuntoon että ilkee töihin mennä :laugh:

Danjuska...ihme homma...toivotaan että kierto on lähempänä normaalia.

(.)...Mahaa vihlonut hieman...semmonene outo tunne ollut éilen ja tänään...toivottavasti ei mitää sontaa ole taas tiedossa....vai kuuluukohan asiaan viikon jälkeen kaavinnasta vielä aika tuntuvat vihlonnat???En tiedä aikasemmin kun ei tuon värkin kanssa ole ollut mitään ongelmia.hmmh...
Päätä särkee...mistä lie johtuu...ja aika väsynyt oon ollu...vois vaan nukkuu nukkuu nukkuu... :/Ehkä tuo johtuu tästä ressistä..pitä jotenki rentoutuu...mut ei oikee löydy hyvää ja miellyttävää tapaa siihen...kahtellaan...

Plussa tuulia täältä kaikille jotka jännäilee kuukauden työn tuloksia... =)
Mäkin haluun noihin hommiin...ja jännäilemään... :/

Daizz: Mulla vihloi kanssa kaavinnan jälkeen ja oikeastaan aina sinne asti, kun menkat sitten vihdoin alkoi. Soitin siinä välissä yhteen paikkaan ja kätilö sanoi, että voi johtua esim. vaarattomista kystista se kipuilu... Mutta ei mulla kyllä mitn kystia näkynyt ultrassa silloin... Toivottavasti sulla ei ole ainakaan mitn kohtutulehdusta. Mutta jos kipu käy kovaksi niin käy lääkärissä.

AinoAmanda: Toivottavasti haamu muuttuu pian kunnon plussaksi!!! ++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Mä kävin hakees apoteekista terot ja ostin raskausmultitabsejakin, kun pääsivät loppumaan, mies tahtoo aina syödä munkin vitamiinit... mutta ei se mitn, hyvähän se vaan on että sekin syö ja vieläpä oma-aloitteisesti!!! Se kyllä syö muutenkin niin terveellisesti, eikä makeaa ollenkaan... hyvä, mulle jää kaikki karkit!!! :D

Päivänjatkoja!!!

Julietta...Okei...no mulla sillon ku km todettii tuolla gynepolilla ni gyne katsoi kohdun ja munasarjat.Kaikki näytti siltä miltä pitääkin siistiltä ja puhtailta...ei mitään ylimmäärästä muuta kun tuo keskenmennyt pikkunen myttymme.Kaikki oli muuten niin kun kuuluukin.Uuden raskauden mahollisuus hyvä kun niin siistit paikat.Tosin nyt en tiedä mitä kaavintaa sai aikaan...tekikö tuhoja.TOIVOTTAVASTI EI!!! :snotty:
Mulla oli viima maanataina tulehusarvot 10...en sitten tiedä..toivottavasti ne nyt ei ole nousussa.Juu täytyy seurata jos kipu vaan lisääntyy...jne...Tarkkana olla tän kanssa.Ei jaksas enää mitään lisää..nytkin jo niin väsynyt´ja loppu.Kiitos vastauksestasi.

Yhteistyössä