*** varoitus: tämä viesti sisältää eritteitä eikä sitä suositella yliherkille lukijoille***
Nyt mä päätin että tästä päivästä lasketaan kp 1, kun yöllä oli tullut läntti verta kerrassaan housuun asti ja kuppi on tänä aamuna kerännyt parin läntin verran (hitsi kun sitä pitää olla koko ajan nyt tarkistamassa että onko sitä vuotoa kertynyt :headwall:

) . Ei nyt paljoa vielä ole varsin vuotanut, mutta päätin nyt uskoa tämän jo kuukautisten aluksi. Joten uuteen kiertoon. IHANAA
Hauska kuulla
Emik että on ihan viralliseltakin taholta sanottu että on normaalia että on epänormaalit kuukautiset!

Niin ja
EevaRouva ei mulla yleensä ala *svoosh* kuin napista painamalla, mutta selkeästi koko ajan lisääntyen eikä lopu tai katoa se punainen kun on kerran aloittanut. *tuliko nyt sanottua jotenkin tosi oudosti ja epäselvästi...*
Arvatkaas muuten mitä... ostin sitten eilen greippimehua kaapin täyteen kun cittarissa oli tarjous (3prk 4e).

Ajattelin että jos on kerran kaavittu, niin kannattaa nyt vahvistaa sitä limakalvoa kaikin keinoin

Ja mun mielestä se on ihan hyvän makuista, vaikka kaikki sitä aina mollaa

No anyway, olen greippiä tai verigreippiä aina joskus syönyt ihan huvikseni ja oon huomannut että mulla se lisää liukkautta eli limoja, joten innolla odottelen tärppipäiviä

B)
beccy voipi olla voipi olla bd bd
Dulle tervetuloa joukkoon ja pahoitteluni myös tuoreesta menetyksestä :hug: Toivotaan että tärppi olisi käynyt! bd
Omaa napaa vielä sen verran (ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi ollut...

) että mä oon jotenkin ihan varma, että tärppää heti, mikä on ihan tyhmää :headwall: Niin että otatteko vastaan jos (huom jos, ei kun) tipun, koska sittenhän sitä tullaan niiiiiiiiiiiin korkeelta :ashamed: