Knaame vetää taas kivan summan huutonetissä

Osaisimpa silittää yhtä hyvin kuin Knaame. Monta samanlaista vaatetta oli kuin meilläkin on ollut. meiltä vaan vaatteet tulevat ja lähtevät muovipusseissa ryppyisinä.

[QUOTE="vieras";22450303]5,70 per vaate...Ei se paha hinta ole :)[/QUOTE]

Eiköhän ne henkkamaukalta saa tuohon hintaan ihan uutenakin? Nättejä vaatteita ja hinnankin ymmärtäisi jos ne olisi parempaa merkkiä.

[QUOTE="hankey";22450327]Osaisimpa silittää yhtä hyvin kuin Knaame. Monta samanlaista vaatetta oli kuin meilläkin on ollut. meiltä vaan vaatteet tulevat ja lähtevät muovipusseissa ryppyisinä.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä? :o
Pakkaa pahvilaatikkoon, ei tarvii rytätä. Minusta on ainakin paljon mukavampi lähettää ja vastaanottaa sileää vaatetta.

Nättejähän nuo oli, vaikka nuo Hello Kittyt kyllä vähän tökkää meikäläisten makuun.

Mutta miksi siellä yksi huutaja, joku hanna2 oli huutanut monta kertaa peräkkäin?

Päättelin, että paketilla ollut hintavaraus ja sitä kokeili, millon menee sen yli. Olenko oikeassa?

[QUOTE="vieras";22450341]Eiköhän ne henkkamaukalta saa tuohon hintaan ihan uutenakin? Nättejä vaatteita ja hinnankin ymmärtäisi jos ne olisi parempaa merkkiä.[/QUOTE]

henkkamaukka ei myy Reimatecia, clairedk:ta, kinderitiä, legóa, vikingiä tai gymboreeta.
toisekseen...jonkun ale t-paidan voit sieltä saada vitosella, et paljon muuta =)

[QUOTE="Vilperi";22450351]Nättejähän nuo oli, vaikka nuo Hello Kittyt kyllä vähän tökkää meikäläisten makuun.

Mutta miksi siellä yksi huutaja, joku hanna2 oli huutanut monta kertaa peräkkäin?

Päättelin, että paketilla ollut hintavaraus ja sitä kokeili, millon menee sen yli. Olenko oikeassa?[/QUOTE]

2hanna2:lla (palstan Kevätaurinko nikki muuten :D ) on ollut korotusautomaatti käytössä.

[QUOTE="vieras";22450365]henkkamaukka ei myy Reimatecia, clairedk:ta, kinderitiä, legóa, vikingiä tai gymboreeta.
toisekseen...jonkun ale t-paidan voit sieltä saada vitosella, et paljon muuta =)[/QUOTE]

Ne mitä katoin oli lindeksiä yms. ja gymporeeta minä ittekki ostan alle 10e amerikasta.

[QUOTE="vieras";22450379]Ne mitä katoin oli lindeksiä yms. ja gymporeeta minä ittekki ostan alle 10e amerikasta.[/QUOTE]

Pelkästään tuon Reimatecin ovh hinta on 119 €:n kinttailla. Minusta vallan sopiva hinta vielä tuosta määrästä todella siistiä vaatetta =)

[QUOTE="vieras";22450349]Miksi ihmeessä? :o
Pakkaa pahvilaatikkoon, ei tarvii rytätä. Minusta on ainakin paljon mukavampi lähettää ja vastaanottaa sileää vaatetta.[/QUOTE]

En edes osaa silittää noin sileäksi kuin noissa kuvissa.

Saamme vaatteita kun joku kaveri siivoaa vaatekaappiaan ja kun minä siivoan, meiltä lähtee vaatteita . Siinä tohinassa en edes muista silittämistä, haluan vain päästä vaatteista eroon. Täysin erilaisiltahan ne näyttäisivät jos edes yrittäisin silittää.

[QUOTE="vieras";22450370]2hanna2:lla (palstan Kevätaurinko nikki muuten :D ) on ollut korotusautomaatti käytössä.[/QUOTE]

Mutta miksi niin monta peräkkäistä huutoa? Mä oon luullut, että korotusautomaatti iskee sit, ku joku muu huutaa väliin. Siis onko automaatti säädetty huutamaan jonkun tietyn aikavälin välein?

Äh, mä en oikein ymmärrä :D

Ja mä en myöskään ymmärrä, miten jollain voi olla noin paljon lähes käyttämättömiä vaatteita??? :D Miks niitä ostelee, jos ei edes käytä?! Kaikki tuskin mitään lahjoja sentään ole.

[QUOTE="vieras";22450393]Pelkästään tuon Reimatecin ovh hinta on 119 €:n kinttailla. Minusta vallan sopiva hinta vielä tuosta määrästä todella siistiä vaatetta =)[/QUOTE]

No kukin mitä haluaa, itse ostan mieluummin uutena, käytetty on käytetyn näkönen vaikka olisi pesty vain muutaman kerran. Pitää vissiin laittaa myyntiin tytön vaatteet kun ei tahdo viittiä kuopuksella kattoo samoja vaatteita, mieluummin ostaa uutena ja meillä ne onkin tosiaan kunnon merkkisiä että pitäis saada sitten vähän enemmän vielä.

[QUOTE="Vilperi";22450403]
Ja mä en myöskään ymmärrä, miten jollain voi olla noin paljon lähes käyttämättömiä vaatteita??? :D Miks niitä ostelee, jos ei edes käytä?! Kaikki tuskin mitään lahjoja sentään ole.[/QUOTE]

Höh, kun tykkää vaatteista ja shoppailusta niin kyllähän niitä kertyy. Harrastus se on siinä missä moni muukin harrastus :)

[QUOTE="Vilperi";22450403]Mutta miksi niin monta peräkkäistä huutoa? Mä oon luullut, että korotusautomaatti iskee sit, ku joku muu huutaa väliin. Siis onko automaatti säädetty huutamaan jonkun tietyn aikavälin välein?

Äh, mä en oikein ymmärrä :D

Ja mä en myöskään ymmärrä, miten jollain voi olla noin paljon lähes käyttämättömiä vaatteita??? :D Miks niitä ostelee, jos ei edes käytä?! Kaikki tuskin mitään lahjoja sentään ole.[/QUOTE]

Hän on laittanut korotusautomaatin esim 120 €:n asti. Emmetti nimimerkki on sitten ylittänyt hänen tarjouksensa.
Emmetille on tullut ruutuun "Toisen henkilön korotusautomaatti ylitti oman tarjouksesi" teksti niin kauan, kun 2hanna2:n raja on tullut täyteen...Se näyttää nykyään nuo korotukset noin, niinkuin hanna olisi koko ajan korotellut omaa tarjoustaan :D

Rikkaat ostelee paljon vaatetta. Ei kaikkien lapsilla ole vain viittä puseroa, joita sitten pestään ja pidetään. Voi olla viisikymmentäkin. Väkisinkin joku jää käyttämättä eikä yhdelle vaatteelle ehdi edes tulemaan montaa käyttökertaa :)

Nättiä vaatteita ja olihan siellä aika monta merkkivaatettakin (mm Mayoral) ja kenkiä. Musta toi hinta per tuote, noin 6 euroa, ei oo paha ollenkaan. voisin vaikka huutaa, mutta mihin ihmeeseen tukisin tollasen määrän vaatteita =). Mutta oikeesti kyllä kiinnostaa ...

[QUOTE="vieras";22450370]2hanna2:lla (palstan Kevätaurinko nikki muuten :D ) on ollut korotusautomaatti käytössä.[/QUOTE]

En tykkäisi jos joku huutelisi tämän palstan nikkejä yhdistellen niitä johonkin toiseen. Tosin, mieheni on ainut joka tietää missä on mitkäkin niccini ettei kukaan "käräyttäisi", sikäli. En tiedä sitten mitä hanna tuumii tästä..

En uskaltais ostaa, kun sama myyjä myy niin paljon lastenvaatteita, etten voi oikein uskoa että käyttävät itse kaikkia ja sitten myy pois. Tulis tunne kuin ostais varastettua.

Mut en kyllä maksais 6e käytetystä vaatteista, ei tuossakaan nyt mitään kalliita merkkejä ole.

Eipä olis itsellä varaa laittaa noin paljoa vaatteisiin kerralla.

Kirpaisee se talvihaalarien ostokin kahdelle lapselle joka syksy, laadukkaat jos haluaa, niin pari sataa menee. Ja päälle muutama kymppi huutonettiin käytettyihin kakkoshaalareihin.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä