koeajalla irtisanoutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mietin tässä vaan että kehtaanko irtisanoutua huomenna ja sanoa etten tule maanantaina enää töihin? koeajalla kun olen niin voin lähteä heti. onko yleensä soveliaampaa ilmoittaa hiukan aiemmin?

No, koeaika on koeaika ja silloin voit toimia noin. Tietenkin olisi työnantajalle mukavempi et ilmoitus tulisi hyvissä ajoin mutta saattaisin itse toimia juurikin noin kuin sinä jos en pitäisi työstä yhtään B)

No koeaikahan määrittää että irtisanoutumispäivän loppuun sun pitää olla työnantajan palveluksessa. Ihan hyvin voit irtisanoutua mutta kannattaa muistaa että minkä taakseen jättää sen edestään löytää, yksi ovi on sitten varmasti kiinni ja takalukossa tulevaisuudessa (millä tosin ei välttämättä ole aina merkitystä).

no senkun vaan sanot että mä otan loparit nyt,ja lähet menee.ei sen kummemmin tarvii rupee selittelee. se on sitten sen työpaikan murhe et saako uuden työntekijän ja kuinka nopeasti.

onko epäuskottavaa että aloittaisin maanantaina uuden työn koulutuksessa? että sain vasta torstai-iltana tietää pääseväni? tämä työ on osa-aikainen ja huonosti palkattu joten ymmärtävät varmasti että ota mieluummin kokoaikaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko epäuskottavaa että aloittaisin maanantaina uuden työn koulutuksessa? että sain vasta torstai-iltana tietää pääseväni? tämä työ on osa-aikainen ja huonosti palkattu joten ymmärtävät varmasti että ota mieluummin kokoaikaisen.

Ei sun tarvitse siellä mitään sanoa, eikä ainakan valehdella kannata! uus työ on uus työ ja se siitä!

Mä sain eräänä perjantaiaamuna puhelun että tulisitko maanantaina töihin. Pomo ei edes ollut paikalla, joten ilmoitin vaan työkavereille että en tule enää ja pomolle lähetin sähköpostia ja lapun.

Uusimmat

Yhteistyössä