Kohdun poisto ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Olen tuossa lueskellut noita ihmisten kommentteja kohdunpoistosta ja ajattelin sitten kertoa omatkin kokemukseni. Kohtu poistettiin kolmisen kuukautta sitten. Leikkaus meni ok, ja olen parantunut hyvin. Sitä tosiasiaa lukuunottamatta että orgasmit jäivät suurimmalta osin sinne leikkaussaliin. Klitorisorgasmi onnistuu edelleen vaivannäön tuloksena, mutta minulle normaalit yhdynnässä saadut emätinorgasmit katosivat. Kiihotun kuten ennenkin, halut ovat kuten ennenkin, kostun kuten ennenkin eikä minulla ole kipuja. Tarkoitus ei myöskään ole ollut hankkia enempää lapsia, joten psyykepuolellakaan ei ole asian suhteen ongelmia. Orgasmikyvykkyyteni vain hävisi ilmeisesti tuon kohdunkaulan mukana, eli rönttösen "pohjalla" ei ole enää tuntoa. Seksi on todella turhauttavaa, ja olen aiheesta hyvin masentunut - pelkään myös parisuhteeni puolesta. Ei siksi että mies olisi sanonut tai tehnyt jotain, vaan koska oma pääni alkaa hajoilla tämän asian kanssa.

Näinkin voi käydä.

Kyllä se tunto palaa vielä, kunhan jaksat vähän odotella. Kolme kuukautta on vielä lyhyt aika ja moni asia muuttuu tämän jälkeen vielä, mutta parempaan suuntaan!

Sinä ilmeisesti olet niitä, joille kohtu on ollut muutakin kuin elin. Jollakin lailla naiseuden symboli. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että naiseutesi ei ole kadonnut yhtään minnekään. Kunhan pääsi paranee tuosta tilasta jossa se nyt on, alat nauttia täysillä siitä, että enää ei ole mitään rajoituksia elämässä vuotojen vuoksi.

Rönttösessä on nyt vielä tuoretta arpikudosta, joka vaikuttaa nyt jonkin verran, mutta kuitenkin se vaikutus on enemmän sinun yläpäässäsi.

Kuule, se sinun miehesi nauttii nyt sinusta vähintään yhtä paljon kuin ennen ja on hyvin tyytyväinen siitä, että vaimo on kunnossa kaiken aikaa! Meitin mies vastasi aikoinaan uteluihin, että eukko vain parani tässä toimenpiteessä. JOillakuilla miehilläkin oli sellainen käsitys, että naisen seksuaalinen tila on jotenkin kiinni siitä, onko kohtua vai ei. Siitä se ei todellakaan riipu. Olen elänyt elämäni parasta aikaa kohdun poiston jälkeen, myös seksuaalisesti.

Yhteistyössä