Mutta tosin, jos tuollainen ihminen joka ei tajua mistään mitään osaisi tuskin edes itseään puolustaa. Meillä minulla on aina kotona pesäpallomaila tai joku muu kättä pidempi siltä varalta JOS joku yrittäisi meille tulla ja kyllä, tiedän miten ja mihin lyödä. Ei olisi ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinen. Minä en itse henk.koht. aio vain istahtaa alas, jos joku tulee meille pyytämättä, ja saattaa lapsiani vaaraan samalla. Ehkä minä olen normaalista poikkeava, koska normaali ihminenhän antaisi tämän kaiken vaan tapahtua tekemättä mitään.
Ja se, että mieheni nyt vain sattui tietämään kuka hänen entisen naisystävänsä yritti väkisin ottaa, niin hän päätti opettaa ettei näin naisille tehdä. Oikeudessa tämä mies valitti, kuinka minun mieheni hänen kimppuunsa oli käynyt ja nyyh nyyh, mieheni oli tokaissut että seuraavan kerran mieti sitä mitä tapahtui, ennen kuin yrität jonkun väkisin maata. Suomessa raiskaajat ja pedofiilit saavat naurettavia tuomioita, jos minulta kysytään, nämä em. kuuluvat siihen pohjasakkaan. Mutta sinusta se ilmeisesti on ok, että joku yrittää toisen väkisin maata, jää ilman rangaistusta eikä koskaan saa siitä mitään.