kohdun ulkopuolinen raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hane38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hane38

Vieras
Hei. Aloin kirjoittamaan, onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia kuin mulla. Minulla epäillään kohdun ulkopuolista raskausta, mutta lääkärit eivät ultrassa ole nähneet mitään. Kun menin lokakuun alussa sairaalaan, niin silloin kippuili alavatsaa ja tuli veristä vuotoa, raskaushormoni oli 107 ja yövyin sairaalassa ja seuraavaana aamuna tehtiin uudestaan ultratutkimus ja ei löytynyt vieläkään mitään. Myös raskaushormoni mitattiin ja se oli 70. Pääsin kotiin. Viikon päästä kontrolli. Viikon olin vuotamatta, mutta sitten taas alkoi, nyt vuoto tulee runsaampana ja testissä oli raskaushormooni noussut 150 ja sain kutsun naistenklinikalle viikon päästä. Nyt kävin siellä ja taas mitattiin raskaushormooni ja se oli 180, kipuja ei ole ja ultrassa ei näy mitään. Leikkauslääkäri ei alkanut leikkaamaan, koska raskaushormoni on niin matala. Olen nyt kotona ja menen uudestaan viikon päästä mittauttamaan. Kauheaa tämä odottaminen, en tiedä, tuleeko itsestään pois ja toivottavasti tulisi. En haluaisi leikkaukseen. Onko kellään samanlaisia kokemuksia tällaisesta hommasta? Olisi mukava jos olisi ja muutkin kertomukset olisi hyvä. Jaksan lukea.

Yhteistyössä