Kohdunkaula alhaalla ja edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jos ei niin turha miettiä:
mistä olet näin päätellyt? lääkäri sanonut?

no on sanonut, just tänään kävin vastaanotolla. ei kai kukaan tollaista nyt omasta päästään keksi :D

ei kuulemma välttämättä tarkoita mitään pahaa (mulla viikkoja vasta 23), mutta silti tuli liikunta- ja nostelukielto...

anteeks maalaisuuteni, mutta mä olen kuullut kaikennäköisiä, että istukka kohdunsuulla jne mutta mutta..että kohdunkaula alhaalla ja edessä? mitä se tarkottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mja:
Lähinnä sillä kai on väliä, onko se auki ja lyhentynyt, kuin missä se on? Onko sulle joku siitä jotain sanonut`?

ks. edellinen... kuulemma on väliä, näillä viikoilla pitäis olla takana ja ylhäällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja mja:
Lähinnä sillä kai on väliä, onko se auki ja lyhentynyt, kuin missä se on? Onko sulle joku siitä jotain sanonut`?

ks. edellinen... kuulemma on väliä, näillä viikoilla pitäis olla takana ja ylhäällä.

Mulla se ei edes pysty oleen kovin syvällä, kun oon niin lyhyt myös sieltä... ei kyllä kukaan ole mitään sanonut tuollaisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
KOHDUNKAULA EI VOI OLLA YLHÄÄLLÄ, jos nyt anatomiaan yhtään on perehtyny?! eikös se kohdunsuu ole yhteydessä kohdunkaulaan..ja emättimeen...???

huoh. ei tarvii vastata jos ei oo mitään järkevää sanottavaa :D eiköhän tuo lääkäri nyt ollut jonkin verran anatomiaan perehtynyt henkilö.

sä olet varmasti ymmärtänyt jotakin väärin,
tässä sulle kuva mistä näetkin missä on kohdunkaula..

http://www.hedelmallisyys.fi/Images/uterus_tcm34-556.jpg

se ei voi olla muualla kuin siinä missä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
sä olet varmasti ymmärtänyt jotakin väärin,
tässä sulle kuva mistä näetkin missä on kohdunkaula..

http://www.hedelmallisyys.fi/Images/uterus_tcm34-556.jpg

se ei voi olla muualla kuin siinä missä se on.

no kyllä se kuulemma laskeutuu synnytyksen lähetessä, samalla kun lyhenee ja pehmenee... ja mulla on jo laskeutunut, vaikka viikkoja vasta noin vähän. kuvia kateltiin jo siellä lääkärissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Oliko sulla kuitenkin kanavaa jäljellä ja paikat kiinni? En ole kuullutkaan tällaisesta...

Oli joo, onneksi. Ekaa kertaa mäkin aiheesta kuulin, vaikka oon jo yhden lapsen maailmaan saattanut :D

No mulla on jo kolme, eikä kohdunkaulan paikasta ole kyllä ikuna puhuttu :whistle:

Oliko sulla kuitenkin kanavaa jäljellä ja paikat kiinni? En ole kuullutkaan tällaisesta...

Oli joo, onneksi. Ekaa kertaa mäkin aiheesta kuulin, vaikka oon jo yhden lapsen maailmaan saattanut :D

No mulla on jo kolme, eikä kohdunkaulan paikasta ole kyllä ikuna puhuttu :whistle:

Hitto, pitääköhän mun etsiä toinen lääkäri... kovin varmalta asiastaan se kyllä vaikutti :D

Yhteistyössä