J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jos ei niin turha miettiä:mistä olet näin päätellyt? lääkäri sanonut?
Alkuperäinen kirjoittaja mja:Lähinnä sillä kai on väliä, onko se auki ja lyhentynyt, kuin missä se on? Onko sulle joku siitä jotain sanonut`?
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja mja:Lähinnä sillä kai on väliä, onko se auki ja lyhentynyt, kuin missä se on? Onko sulle joku siitä jotain sanonut`?
ks. edellinen... kuulemma on väliä, näillä viikoilla pitäis olla takana ja ylhäällä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:KOHDUNKAULA EI VOI OLLA YLHÄÄLLÄ, jos nyt anatomiaan yhtään on perehtyny?! eikös se kohdunsuu ole yhteydessä kohdunkaulaan..ja emättimeen...???
Alkuperäinen kirjoittaja ..:sä olet varmasti ymmärtänyt jotakin väärin,
tässä sulle kuva mistä näetkin missä on kohdunkaula..
http://www.hedelmallisyys.fi/Images/uterus_tcm34-556.jpg
se ei voi olla muualla kuin siinä missä se on.
Alkuperäinen kirjoittaja hurjaa:sun kannattaa sit ottaa kevyesti ettet joudu vuodelepoon loppuraskaudeksi!
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Oliko sulla kuitenkin kanavaa jäljellä ja paikat kiinni? En ole kuullutkaan tällaisesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Oliko sulla kuitenkin kanavaa jäljellä ja paikat kiinni? En ole kuullutkaan tällaisesta...
Oli joo, onneksi. Ekaa kertaa mäkin aiheesta kuulin, vaikka oon jo yhden lapsen maailmaan saattanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Oliko sulla kuitenkin kanavaa jäljellä ja paikat kiinni? En ole kuullutkaan tällaisesta...
Oli joo, onneksi. Ekaa kertaa mäkin aiheesta kuulin, vaikka oon jo yhden lapsen maailmaan saattanut![]()
No mulla on jo kolme, eikä kohdunkaulan paikasta ole kyllä ikuna puhuttu![]()