K
kiitoskiitos
Vieras
olen raskausviikolla 19 ja vuodellut pikkaisen kolme kertaa koko raskauden aikana. eka kerta oli noin rv 10 ja silloin todettiin pieni haavauma kohdunkaulassa. nyt alle viikko sitten vuotoa tuli uudestaan ja tänään taas. sain lääkkeeksi hiivaemätinpuikkoja, gynestä näkyi jotain pientä tulehdusta.
onko muilla ollut tällaista tilannetta? miten teitä on hoidettu? alkaa turhauttamaan tämä jatkuva stressi ja huoli vuodoista, vaikka tiedän veren tulevan kohdunkaulasta , hermostun joka kerta totaalisesti ja pelkään keskenmenoa.
onko muilla ollut tällaista tilannetta? miten teitä on hoidettu? alkaa turhauttamaan tämä jatkuva stressi ja huoli vuodoista, vaikka tiedän veren tulevan kohdunkaulasta , hermostun joka kerta totaalisesti ja pelkään keskenmenoa.