Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja luge:Mulla oli alhaalla ja pehmeä..muusta en tiedä.Ja pakko oli sorkkia kun lugepalloja työntelin sinne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko joka käy kahdessa työssä ja vielä opiskelee iltaisin ja silti aikaa jää parisuhteelle:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Pakko kysyä että miksi sinne pitää mennä sorkkimaan? Pääsee turhaan pöpöjä sotkemaan paikkoja. Ja kyllä, niitä menee sinne vaikka kuinka pesee käsiään, ei sitä pysty sorkkimaan ilman että osut häppäreiden tai muualle. Testaa testillä, kyllä se varmasti kertoo tarkemmin kuin mikään oma ropeltaminen, varsinkin kun siihen ei ole olemassa selkeää vastausta että miten se kohdunnapukka oikein menee kun on raskautunut.
Tähän pakko kommentoida sen enempää kantaa ottamatta et pitäiskö jokaisen sorkkia omaa napukkaansa....mutta mutta...miehesi ei koskaan työnnä sormiaan sisääsi? Luuletko että ne miehen sormet on sen puhtaammat kuin omat on? Meillä ainakin mies tyydyttää monesti etsien sormella G-pisteen ja koskaan ei ole mitään tulehdusta tullut....
Paikat ovat herkät raskauduttua, en vertaisi sitä seksiin. Senkus sorkitte, mä en vaan näe järkeä mennä sinne ropeltamaan.
"..ei mitään tulehdusta tullut..." Niin, sinulle. Se ei sulje pois sitä että se on mahdollista. Miettikää jos se napukka onkin siellä vähän avoinna, menet ja ropellat sinne ja viet samalla pöpöjä mukanasi. Saat tulehduksen (ja se ON mahdollista), ja sitten tulee keskenmeno. En mä oikeasti turhaan tästä varoita, olen ollut työssä äpolilla, ja onhan noita tapauksia.
Hahah vai että ihan äitipolilla!!! siivoojana? Vai luuletko ettei raskaana olevat nautiskele ollenkaan?!? Itse olen ollut raskaana jo useasti ja tälläkin hetkellä.....ja sexi leikit eivät ole muuttuneet mitenkään olinpas raskaana tai en ainoastaan siinä vaiheessa kun maha alkaa olla tiellä niin pitää keksiä uusia juttuja.....
Terveydenhuollon ammattilaisena kyllä ihan. Itseltäni seksi kiellettiin raskauden aikana, ettei pöpöjä sinne pääse.
Sulla nää kommentit on kovin seksipitoisia eikö sulla muuta ole? Tehdä lapsia ja harrastaa seksiä?? Menisit töihin välillä.
Sexiä ei kielletä ettei menisi pöpöjä...sen varmasti tiedät myös jo terveydenhuollon ammattilaisena! Satun itse tietämään kun yhdessä raskaudessa yhdyntä kiellettiin ennen aikaisten suppareiden takia ja paikat oli jo auenneet.
Kuule sexi kuuluu elämään kävipäs töissä tai ei....
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko joka käy kahdessa työssä ja vielä opiskelee iltaisin ja silti aikaa jää parisuhteelle:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko:Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:Pakko kysyä että miksi sinne pitää mennä sorkkimaan? Pääsee turhaan pöpöjä sotkemaan paikkoja. Ja kyllä, niitä menee sinne vaikka kuinka pesee käsiään, ei sitä pysty sorkkimaan ilman että osut häppäreiden tai muualle. Testaa testillä, kyllä se varmasti kertoo tarkemmin kuin mikään oma ropeltaminen, varsinkin kun siihen ei ole olemassa selkeää vastausta että miten se kohdunnapukka oikein menee kun on raskautunut.
Tähän pakko kommentoida sen enempää kantaa ottamatta et pitäiskö jokaisen sorkkia omaa napukkaansa....mutta mutta...miehesi ei koskaan työnnä sormiaan sisääsi? Luuletko että ne miehen sormet on sen puhtaammat kuin omat on? Meillä ainakin mies tyydyttää monesti etsien sormella G-pisteen ja koskaan ei ole mitään tulehdusta tullut....
Paikat ovat herkät raskauduttua, en vertaisi sitä seksiin. Senkus sorkitte, mä en vaan näe järkeä mennä sinne ropeltamaan.
"..ei mitään tulehdusta tullut..." Niin, sinulle. Se ei sulje pois sitä että se on mahdollista. Miettikää jos se napukka onkin siellä vähän avoinna, menet ja ropellat sinne ja viet samalla pöpöjä mukanasi. Saat tulehduksen (ja se ON mahdollista), ja sitten tulee keskenmeno. En mä oikeasti turhaan tästä varoita, olen ollut työssä äpolilla, ja onhan noita tapauksia.
Hahah vai että ihan äitipolilla!!! siivoojana? Vai luuletko ettei raskaana olevat nautiskele ollenkaan?!? Itse olen ollut raskaana jo useasti ja tälläkin hetkellä.....ja sexi leikit eivät ole muuttuneet mitenkään olinpas raskaana tai en ainoastaan siinä vaiheessa kun maha alkaa olla tiellä niin pitää keksiä uusia juttuja.....
Terveydenhuollon ammattilaisena kyllä ihan. Itseltäni seksi kiellettiin raskauden aikana, ettei pöpöjä sinne pääse.
Sulla nää kommentit on kovin seksipitoisia eikö sulla muuta ole? Tehdä lapsia ja harrastaa seksiä?? Menisit töihin välillä.
Sexiä ei kielletä ettei menisi pöpöjä...sen varmasti tiedät myös jo terveydenhuollon ammattilaisena! Satun itse tietämään kun yhdessä raskaudessa yhdyntä kiellettiin ennen aikaisten suppareiden takia ja paikat oli jo auenneet.
Kuule sexi kuuluu elämään kävipäs töissä tai ei....
Voi äiti mä sanon. Multa kiellettiin seksi kolmeksi kuukaudeksi raskauden aikana. Olin hieman auki ja synnytyslääkäri kielsi seksin keskenmenoriskin vuoksi. Uskomatonta että tulet urputtamaan asiasta jposta et tiedä.
Pyytäisin vielä että jos tosiaan olet aikuisessa iässä, et käyttäisi noita teinisanoja kuten sexi, ei anna kovinkaan fiksua kuvaa ihmisestä. Lisäksi voit alkaa opiskelemaan yhdyssanoja... WT.