Kohdunsuu pehmennyt rv29, pitäskö pyytää joku kontrolliaika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun neuvolassa totes lääkäri että se k.suu on vähän pehminnyt, oli aika huolissaan mun työharjoittelun takia..
Mutta ei sit määrännyt mitään kontrollia, sano että jos yhtään supistelee niin varaa aika..
Ja kun mä en oo ihan varma että onko mua supistellut..mutta vissiin on, kun sitä pehmentymistäkin on ollut?
Ja sitten, tänäänkin tuntu sellasta epämäärästä kipua kohdunsuulla..tai siellä päin. Ei se tuskaista ollut, mutta ikävän tuntuista..mitähän sellanen on??

Odotat näemmä myös toista ja mulle lääkäri sanoi, että ihan normaalia toissynnyttäjällä että on paikat pehmeänä. Ja se oli se edellinen lääkärikäynti josta on jo aikaa, oli ennen rv29..

On ollut vihlontoja ja supistuksia, kipeitäkin ruvennut nyt olemaan, rv34 kohta täynnä.

varaa ihmeessä..minä menin selkäkivun takia toisessa raskaudessa lääkäriin rv29 ja minut passitettiin samantien kotiin...paikat olivat pehmenneet vähän liikaakin ja kaula lyhentynyt..parempi katsoa kuin katua on minun mielipiteeni.

Taitaa olla aika tavallista uudelleen synnyttäjillä. Minulla ja melkein kaikilla kavereillani kohdunsuu on pehmentynyt tai hieman avautunut reilusti ennen laskettua aikaa. Kuopus oli alhaalla ja kohdunsuu pehmeä rv30 ja syntyi kuitenkin vasta rv39+. Kipeitä supistuksiakin tuli rv20-30 välissä. Mitään kontrolleja ei välissä ollut, mutta voithan varmuudeksi kysyä olisiko siihen sinun kohdalla tarvetta.

Juu, toista ootellaan...se pirun tohtori vaan pelästytti mut..tai oikeestaan yks sh työharjoittelussa, kun kyseli että eikö tosiaan oo kontrolliaikaa. Ja kun näitä asioita pienessä päässään pyörittelee :snotty:

Yhteistyössä