kohdunsuu pehmentynyt ja hieman lyhentynyt rv 23+ ja ensi viikolla lähtö ulkomaille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Eli mikä eteen?? Lääkäri ei kieltänyt varsinaisesti kun ei voi yhtään sanoa tapahtuuko mitään muutoksia enää vai sujuuko kaikki hyvin loppuun asti, hiljakseen pitäisi kuitenkin ottaa. Matkavakuutus on otettu mutta tuntuu nyt aika hurjalta lähteä reissuun jos siellä tuleekin ongelmia. Toisaalta meillä on matkassa kiinni jo satoja euroja joita ei saada takaisin jos matka peruuntuu, ja voi voi tosiaan olla että tämä ei merkitse mitään ennenaikaisuutta, koska kuitenkin on jo 3. raskaus kyseessä. ELi mitä ihmettä sitä nyt tekisi???

Tämmöisessä asiassa ei voi kuunnella ketään muita kuin itseään. Asia riippuu niin monesta seikasta, mm. lomakohteesta. Itse päädyin samoilla viikoilla ja samoista syistä tekemään kotimaanmatkan ulkomaanmatkan sijasta.

Oletko ihan varma, että rahoja ei saisi lääkärintodistuksella takaisin?

onko sulla äitiyskortissa mainintaa asiasta että kohdunsuulla muutoksia?

meillä oli matka dubaihin kun olin viikolla 20 ja mulla alkoi verenvuoto (joka sitten loppui) ja olin päivystyksessä äitipolilla (josta siis merkintä kortissa). Puhuin asiasta enne matkaa lääkärin kanssa ja oli sitä meiltä ettei matkaan, koska riskejä on ja toiseksi matkavakuutus ei välttämättä korvaa hoitoa.

yleensä ehdoissa on äkillinen ja yllättävä sairastuminen jos sulla on todettu jo muutoksia raskauden kulussa voidaan matkalla mahdollinen hoito laskuttaa sulta ettei matkavakuutus korvaakaan. me saatiin lääkäriltä todistus jolla matka peruttiin ja saatiin matkatoimistosta ja vakuutuksesta kaikki rahat takas. Itselle oli helpotus kun ei tarvinnut reissuun lähteä, toki pettymys kun oltiin vaan kotimaan lomalla.

Yhteistyössä