kohdunsuun tilanne + kalvojen puhkaisu käynnistyksenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millanen tilanne siihen vaaditaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millanen tilanne siihen vaaditaan?

Vieras
mikä on teillä ollut tilanne kohdunsuulla kun on kalvojen puhkaisulla synnytys käynnistetty?m
itsellä käynnistys tällä viikolla ja tänään kohdunsuu noin 1½cm auki, pehmeä mutta kanavaa 2cm. Lääkäri miettii sitten käynnistystapaa...mietin oisko kalvojen puhkaisu edes mikään ratkaisu...

Musta ei vielä voi.Synnytyksen pitää olla käynnissä jollain tavoi.Joko ensin tipalla aloitettu jatodettu että etenee.Siinä 3-4 cm kun auki niin posauttavat.Mulla ainakin kahessa näin toimittu.

On riski jos ei käynnitykään niin sitten on vaan puukot kaivettava esiin.

Viimeistä mulla käynnistettiin 7 päivää!!

Mulla oli kohdunsuu auki 4-5cm, kalvojen puhkaisulla vauhditettiin synnytystä ku supistukset oli epäsäännöllisen säännöllisiä olleet jo kaks vuorokautta. Siitä laskettiin sit synnytys alkaneeks ja tyttö syntyi siitä sit 5,5h kuluttua <3

Minulla oli kai pari senttiä auki kun rv40 puhkaisivat kalvot, lapsi ei ollut laskeutunut, joten synnytys oli vähän mielenkiintoisempi, kun piti alkaa ponnistamaan lasta vähän niinkuin ylempää.

Kalvojen puhkaisu ei käynnistänyt synnytystä, vasta tipalla alkoi ja silloinkin tosi isoilla annoksilla.

Mulla ensiviikolla käynnistys ja meinasivat kalvojen puhkaisulla käynnistää. Auki 2cm, kanavaa 1cm. Laitoin vastaan koska kalvojen puhkaisun jälkeen supistukset yleensä rajumpia. Haluan että ensin cytotecilla yritetään ja kypsytellään.

Mulla ois käynnistetty kalvot puhkasemalla, vaikkei synnytys ollutkaan käynniss, mutta eivät voineet tehdä kun kanavaa oli vielä jällä useempi sentti. Eli ei oo pakko olla käynnistyny, ja voi silti olla ensimmäinen toimenpide.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Musta ei vielä voi.Synnytyksen pitää olla käynnissä jollain tavoi.Joko ensin tipalla aloitettu jatodettu että etenee.Siinä 3-4 cm kun auki niin posauttavat.Mulla ainakin kahessa näin toimittu.

On riski jos ei käynnitykään niin sitten on vaan puukot kaivettava esiin.

Viimeistä mulla käynnistettiin 7 päivää!!

öö..kyllä mulla puhkastiin kun olin nin kipeä ja väsynyt ja kohdunsuulla ei tapahtunut mitään..ja auki oli just ehkä sen 2

Uusimmat

Yhteistyössä