Kohdunsuun tilanne/synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kävin polilla tänään ja tilanne se että kohdunsuu auki 1cm, pehmeä ja kohdunkaulaa jäljellä 1,5cm. Mitähän tämä sitten kertoo? Onko synnytys lähellä vai vieläköhän noiden mukaan kestää? Ensimmäistä lastani odotan.

mulla oli 2 viimeisestä raskaudesta kohdunsuu pehmeä ja 2 sormelle auki jo 2kk ennen synnytystä... kohdunkaulaa oli jäljellä 2kk ennen synnytystä vajaa 2cm, mutta eihän nuo kerro juurikaan.... vaan oikestaan se kuinka pian ne etenevät...

Minä synnytin tuosta tilanteesta 14 tunnin päästä. Mutta oikeasti sitä ei voi tietää, milloin sinun synnytyksesi päättää alkaa, mun alkoi noista lukemista kuuden tunnin päästä säännölliset supistukset.

Tarkoittaa vaan ja ainoastaan sitä että on tilanne kypsymässä, ei ennusta millään muotoa kuinka lähellä synnytys on. Kohdunsuu saattaa olla kuukausiakin muutaman sentin auki ilman mitään merkitystä.

Joo. Mulla nyt rv 38.. 2 viikkoa sitten tilanne oli että kohdunsuu kiinni ja kiinteä ja kohdunkaulaa 2,5cm. Supistelee päivittäin mutta ei säännöllisesti. Mutta kai nuo supistukset sitten jotain aikaan saavat

Yhteistyössä