Kohdunulkoinen raskaus+metotreksaattihoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään kokemuksia metotreksaattihoidosta kohdunulkoiseen raskauteen? Itselläni todettiin raskaus cornussa, ja sain metotreksaatti-injektion. Onko teillä tullut kipuja, runsaita vuotoja vai onko raskausmateriaali vuotanut hiljalleen pois? Kuinka kauan koko "prosessi" kesti, eli että raskaushormonit oliva lopulta nollassa?

Minua hoidettiin metotreksaattipiikeilla usemman kerran. Raskaushormonin alentumista seurattiin muutaman pv valein.

Minulla siina alussa raskaushormonipitoisuus oli siella 5000 paikkeilla. Muutaman metoreksaattipiikin jalkeen alkoi laskemaan ja sen jalkeen alkoi tyhjennysvuoto. En ihan tarkkaan muista mutta olisko mennyt sellainen 14 pv koko rumbaan.

minullakin oli 24.2.10. ensimmäinen ultra jossa havaittiin cornuraskaus. saain trexan piiiki (metotreksaattipiiki) siitä minulle ei tullut mitään oireita , mutta hcg arvoni oli silloin alussa 29 000 viime perjantaina oli 18 00 tiistaina oli 11 00 seuraava aika on huomenna perjantaina. eli yhteensä oleen saanut 2 kertaa metotreksaattipiikia. saan varmaan huomenna toiseenkin kun mitään vuottojakan ei ole tullut ja varmaan tähän menee jokuseen 3kk kun noin hiljaa nuo hcg arvot laskee.

Yhteistyössä