kohdunulkoisesta raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Te joilla on ollut kohdunulkoinen raskaus, oliko kipua alhaalla oikealla (tai vasemmalla) munanjohtimien kohdilla vähän sillöin tällöin, vai tuliko se vain yhtäkkiä?

Netistä luettaessa löytyy vaan tarinoita joissa kipu tulee yhtäkkiä odottamatta ja nainen pyörtyy lattialle tms...

Mulla on siis raskaus tietääkseni viikolla 7 (6+jotain) ja välillä tulee pistävä kipu alas oikealle munanjohtimen kohdalle, tiedän paikan siitä että minulla on aiemmin ollut selvää kipua ovulaation aikana. Tämä on neljä raskaus, ja edellisissä olen tuntenut kohdunkasvukipua tms mitä en nyt ole tuntenut, mutta vaan tämä hyvin paikallinen kipu. Se ei ole kova kipu, mutta tuntuva, ja kestää aika kauan ennen kuin menee pois.

Muita syitä miksi epäilen kohdunulkoista, rusehtavaa valkovuotoa kerran tällä viikolla ja epäilen voisiko raskaus myös olla paljon pidemmällä, koska ennen edellisiä kuukautisia olin varma olevani raskaana, pahoinvointia joka muistutti vain raskauspahoinvointia ym oireita, mutta menkat tulivatkin ja testi oli nega. Mutta pahoinvointi ei loppunut vaikka menkat tuli, ja sitten ne jäivätkin seuraavalla kierrolla pois ja testasinkin positiivisen testin.

Nyt sitä kipua ei kuitenkaan ole viime yön jälkeen tullut, joten en ole soitellut neuvolaan tai minnekään ja saatan tietenkin olla vain vainoharhainen.

Yhteistyössä