kohottaako varatun miehen kiinnostus "toisen naisen" itsetuntoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaa

Vieras
silleen vähän epäterveessä mielessä, että "olenpas viehättävämpi kuin se nainen (joka on tämän varatun miehen puoliso), koska olen saanut hänen miehensä kiinnostumaan itsestäni..."

en osaa paremmin selittää mut tätä olen joskus miettinyt. vaikka eipä sillä, en kyllä haluais olla itse "toinen nainen"...

Kai minkä tahansa miehen huomio kohottaa itsetuntoa?

Mutta oikeasti se ei mene niin, että se toinen nainen olisi muka jotenkin parempi tai viehättävämpi kuin alkuperäinen tapaus. Ihmiset ihastuu ihan erilaisista syistä.

ei ihastuksessa välttämättä aina ole ollenkaan kyse siitä ihastuksen kohteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta oikeasti se ei mene niin, että se toinen nainen olisi muka jotenkin parempi tai viehättävämpi kuin alkuperäinen tapaus. Ihmiset ihastuu ihan erilaisista syistä.

ei ihastuksessa välttämättä aina ole ollenkaan kyse siitä ihastuksen kohteesta.

PEESI tälle!!!!!

Öööö. Tuota.

Siis, kun ihastuu, sitä vaan ihastuu. Jotkut vaan ovat juuri sellaisia jotka saavat huomion... Eikä se tippaakaan vähennä sen nykyisen tai aiemman ihastuksen viehättävyyttä.

Mutta kai niitäkin on, jotka elävät koko elämänsä kilpaillen. (kuulostaa kauhealta)

ainakin mulla on tuttava joka on ihan innoissaan jos saa iskettyä varatun miehen. on olevinaan sit niin paljon parempi ku ne vaimot ja tyttöystävät.. ällöttävää mun mielestä..

Mun itsetuntoa laskis jos oisin toinen nainen, koska aattelisin että se "ensimmäinen" nainen on pakosti mua viehättävämpi, jos kerran mies ei sitä mun takia jätä.

Mut en tiä, ehkä jotkun onnistuu perusteleen itelleen sen jotenkin.

Se on kyllä itsensä pettämistä jos ajattelee noin.Usein mies haluaa vain seksiä ja silloin ei välttämättä ole kyse mistään muusta,olisi voinut ottaa vaikka naapurisi jos saisi.Mutta jos kyse on sitten oikeen rakastumisesta molemmin puolin niin asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Se on kyllä itsensä pettämistä jos ajattelee noin.Usein mies haluaa vain seksiä ja silloin ei välttämättä ole kyse mistään muusta,olisi voinut ottaa vaikka naapurisi jos saisi.Mutta jos kyse on sitten oikeen rakastumisesta molemmin puolin niin asia erikseen.

samaa mieltä olen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niillä jotka sortuu varattuun on surkea itsetunto. Haluaa huomiota millä hinnalla tahansa ja noi varatut on hyviä puhumaan jne

Mutta joskus ihmiset ihan oikeasti ihastuu myös, ei se aina ole vaan puhetta. Vaikka olisikin väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niillä jotka sortuu varattuun on surkea itsetunto. Haluaa huomiota millä hinnalla tahansa ja noi varatut on hyviä puhumaan jne

Höpön löpön.
Ihastua voi vaikka varattu olisi kuuromykkä. Ei ne varatut aina ole lipeviä naisten naurattajia. Ja joskushan ihastuminen muuttuu rakkaudeksi, sillekään ei tuleva ex mitään voi.

Mä satuin kerran naimaan varatun (naimisissa olevan) kanssa, mutta fakta on se, että mulle selvisi että se on naimisissa vasta sitten, kun se nainen (ilmeisesti joku työkaveripano) räpätti kyseiselle herralle siitä ettei hänen kämppäänsä tarvits toisia (tai siis kolmansi) naisia raahata. :whistle:

Oli vittumainen tilanne. -en olisi koskenut koko ukkoon pitkällä tikullakaan, jos olisin tiennyt.

Ei kohottanut itsetuntoa. Päinvastoin.

Ei todellakaan, jos ihastuu niin sillehän ei voi mittää.....niin ja sitäpaitsi mullakin meni kauan ennen kuin tiesin miehen oikeasti olevan varattu....ja silloin olikin liian myöhäistä kun on ihastunut jo. Jos oisin tiennyt alun pitäen miehen varatuksi...en ehkä olisi halunnut tavata häntä ollenkaan :whistle:

en tiedä, onko mussa sitten jotain vikaa, mutta mä en pysty ihastumaan varattuihin.

Eli on käynyt seuraavaa. Olen tavannut harrastusten parissa tosi mukavan miehen, johon pikku hiljaa ihastuin ja tapailimmekin toisiamme kolmisen kuukautta, kunnes sain mieheltä itseltään tietää, että hän onkin varattu. Oli kuulemma valmis jättämään tyttöystävänsä takiani. Kyllä mulla siinä vaiheessa puski sellainen inhoreaktio läpi, että se ihastuminen laimeni samantien. Ja mieleen tuli vain se, että miksi mä alkaisin tuollaisen tyypin kanssa olemaan, miksi minä olisin muka erikoisempi kuin se petetty tyttöystävä. Mä olen ihan varma, että jos olisin kyseisen miehen kanssa jatkanut, niin ennemmin tai myöhemmin olisin ollut samassa tilanteessa kuin hänen "ensimmäinen" tyttöystävänsä. Ja kaiken huippu on se, ettei kyseisen miehen olisi kuuna päivänä kuvitellut pettävän ketään, ikinä.

Yhteistyössä