Varatun miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas paatoksella kirjoitettu, ihan hyvin sinänsä.
Ykkönen on totta ;)) kolmonen sinnepäin mutta tuo muu on ihan täyttä potaskaa.
Älä hyvä sisko katkeroidu, siihen on turha elämäänsä tuhlata. Kokemusta on tuosta asiasta minullakin -
ikämiessarjaan joutunut exäni vaihtoi perheensä juppielämään kakskymppisen sihteerinsä kanssa.
Onnea heille -
minulla kun itsellänikin alkoi samalla ihan uusi elämä.
Enää kun ei tarvitse sietää ihan kaikkea!

Toisille miehille tulee vaimonvaihtoviikot säännöllisesti,
toiset ovat uskollisempaa sorttia, ja jotkut hakevat melkein koko ikänsä, ennen kun ""rauhoittuvat"" , jos sitten koskaan sitäkään. Itse odotan jännityksellä vaihtaako rakkaani minut kahteen kaksvitoseen sitten kun täytän 50.....

Rouvanpäivät oli mielestäni ihan oikeassa.Noin se vaan menee useinmiten. Minä olen vanheneva nainen, kaikki ovat jossain vaiheessa :).30 v avioliittoa takana. Kropassa ja seksuaalisuudessa ei kyllä ole isompaa vikaa. Rinnat ei roiku vielä viisikymppisenäkään, nautin seksistä enemmän kuin kolmekymmisenä.Ja olen jopa kauniinpi nykyisin. Ja miehenikin on paremman näköinen kuin kolmekymppisenä, urheilee paljon ja pitää itsestään huolta. Ja on rikas.En yhtään ihmettele, että naisia pyörii aina ympärilla. Ehkä on todella niin, että miesten biologia saa heidät haluamaan useampia naisia. Kaikki eivät tietenkään lankea, mutta todella monet näin tekevät. Miehen omistaminen? kukaan ei voi omistaa ketään, jos sitä yrittää, niin varmasti toinen lähtee ennemmin tai myöhemmin. Ja muuten, vanheneva nainen, kuten esim. minä on jostain syystä kovin kiinnostava ja haluttava seuralainen yli 10 v nuoremmalle varatulle miehelle. Jopa niin, että hän rakastui, omien sanojensa mukaa.Ihana mies, mutta en lankea, vaikka mieli tekisi - parasta pysyä vain ystävinä. Eli stereotypiat ja ikärasismi on joidenkin ihmisten päässä - ei aina todellista elämää.

Tämä on jännä juttu, se on aina naisten vika, että mies lähtee mukaan!

Raahaakohan nämä naiset nämä ukot mukaansa, ja millä konstia ne saa ne pidettyä vielä kuukausi/vuosi tolkulla?

Tässä esitetään mies jonain esineenä, jota voi raahata ja pakottaa tekemään juttuja, joita hän ei itse halua.

Suuri osa miehistä, ei pidä sormusta edes kädessään, joten mistä voi tietää että mies on varattu?

Että älkää te vaimot naisia syytelkö, kyllä se vika on teissä itsessä ja miehissä. Jos sinun kanssasi olisi kotona niin kivaa, miksi lähteä muualle? Mietipä sitä!

Ja vielä yksi juttu. Jos vaimo tietää mikä sika mies on, pettää ja tekee mitä haluaa, miksi ihmeessä vaimo katselee tätä miestä ja katkerana kiroaa ukkonsa ja muut naiset maankoloon!

Eikö elämä ole liian lyhyt, sinuakin voisi rakkaus odottaa jossain ihan muualla.

Se on tekosyy, että ei jaksa aloittaa elämää alusta. Silloin on elämänsä jo menettänyt jos tota on mieltä. Katkeroidutte vaan entistä enemmän.

Ei voi muuta sanoa, kuin että itsetunto on alhaalla.

Ja en ole itse toinen nainen, mutta enemmän ymmärrän jo näitä muita kuin itse vaimoja. Eihän teidän puheissa ole mitään järkeä!!

Itsellä on tilanteesta aikaa ja sain onneksi pitää vaimoni ja perheeni voin katsella taaksepäin tilannetta ilman katkeruutta ja todeta että eipä ihan kaukaa liippaa tarinasi. Kaksi asiaa kylläkin unohtui ...mies voi rakastaa vaimoaan ja perhettään kaiken aikaa kaikesta huolimatta ja omalla tavallaan sitä etsii nuoruuden ja uudelleen aloittamisen viehätystä. Mutta en tekisi mistään hinnasta uudestaan, oppikoulu oli rankka, mutta päättyi hyvin (kiitos vaimoni kärsivällisyyden :o)

Olisipa avioliiton lopettaminen noin helppoa! Varmaan olisikin jos olisi vastuu vain itsestään, mutta kait se pitää ensin kokea itse jotta tietää mistä puhuu. Eli äläpä mesoa...
t. molemmat roolit kokenut