Tämä on jännä juttu, se on aina naisten vika, että mies lähtee mukaan!
Raahaakohan nämä naiset nämä ukot mukaansa, ja millä konstia ne saa ne pidettyä vielä kuukausi/vuosi tolkulla?
Tässä esitetään mies jonain esineenä, jota voi raahata ja pakottaa tekemään juttuja, joita hän ei itse halua.
Suuri osa miehistä, ei pidä sormusta edes kädessään, joten mistä voi tietää että mies on varattu?
Että älkää te vaimot naisia syytelkö, kyllä se vika on teissä itsessä ja miehissä. Jos sinun kanssasi olisi kotona niin kivaa, miksi lähteä muualle? Mietipä sitä!
Ja vielä yksi juttu. Jos vaimo tietää mikä sika mies on, pettää ja tekee mitä haluaa, miksi ihmeessä vaimo katselee tätä miestä ja katkerana kiroaa ukkonsa ja muut naiset maankoloon!
Eikö elämä ole liian lyhyt, sinuakin voisi rakkaus odottaa jossain ihan muualla.
Se on tekosyy, että ei jaksa aloittaa elämää alusta. Silloin on elämänsä jo menettänyt jos tota on mieltä. Katkeroidutte vaan entistä enemmän.
Ei voi muuta sanoa, kuin että itsetunto on alhaalla.
Ja en ole itse toinen nainen, mutta enemmän ymmärrän jo näitä muita kuin itse vaimoja. Eihän teidän puheissa ole mitään järkeä!!