Kohta mä lähden!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimurantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimurantti

Aktiivinen jäsen
13.09.2005
2 210
0
36
Nimittäin tyttöjen kanssa päiväksi Tukholmaan shoppailemaan ja nautiskelemaan!!! =) Oon niin fiiliksissä!En olekaan oikeastaan viiteen vuoteen ollutkaan sitten missään.Tai no ok,ollaan me pari kertaa jossain Lintsillä ja Korkeasaaressa käyty....Niitä ei kuitenkaan lasketa.Pikkasen kuitenkin jänskättää kun en ole vielä yhtään yötä ollut erossa tosta meidän kuopuksesta(joka on kyllä jo 1v9kk...).Mun mies on ihan onnessaan kun saavat viettää ihan keskenään aikaa noiden ipanoiden kanssa.Pärjäävät kyllä varmasti,vaikkakin tolle kuopukselle on nyt iskenyt oikea äiti-kausi.Ihanaa viikonloppua ja huomista Naistenpäivää kaikille!!!! :D
 

Yhteistyössä