Kohta mä tapan sen PRKL...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hra Majuri

Vieras
Naapuriperkeleen kissa hyökkäs avoimesta ovestani taas mun kämppään ja kusas sohvalleni ja söi mun voileipäkinkut ruokapöydältäni. :mad:

Kissaperkele tuli mua vastaan ulko-ovellani, kun menin takaisin kämppääni oltuani 15 min piha-alueella.

Eräällä tutulla kävi sillain, että joku tienoon kisuli käveli arvokkaasti avoimesta ovesta sisään taloon, asteli kaikessa rauhassa ylväästi keittiöön, hyppäsi keittiön työpöydälle, otti leipäpussin leipineen hampaisiin, hyppäsi alas pöydältä ja käveli edelleen hyvin arvokkaasti leipäpussia kantaen toisesta ovesta ulos :)
Liekö kououtettu tuohon puuhaan :D

Mutta tosissaan, ärsyttävää varmasti (tai enemmänkin...) Meille kanssa joskus naapurin kissa karkaili sisälle, ovea ei voinut pitää auki koskaan. Sisälle piti vilahtaa nopeasti. Mies vielä tosi allerginen kissoille, joten kun se kissa meille tuli niin se tarkoitti yleensä älytöntä siivoamista :headwall: Meni AINA sängynalle piiloon ja vaikka en siitä mieehlle kertonut mitään niin sillä alkoi hengitys vinkumaan yöllä jos en imuroinut, pessyt lattioita ja mielellään vielä vaihtanut lakanoita ... Eli ihan oikeasti sai allergisenreaktion. Mutta jos olisi vielä kussut mun huonekaluille niin..... :mad:

Tutuilla kävi niin että joku naapurin kissa hyppäsi ikkunasta sisään. Kaikki sisällä olijat olivat ihailleet että voi kun söpö kissa.... kissa aikansa asunnossa pyörittyään, ihmisten ihaillessa ja silitellessä, oli sitten iskenyt persiinsä olohuoneen valkoiseen mattoon ja alkanut hinkaamaan takapuolta puhtaaksi!!

Silloin oli kuulemma talon isäntä ottanut niskasta kiinni ja viskannu samasta ikkunasta pihalle mistä oli tullutkin :D

kissan heitto oo kovin helppo laji =)

[QUOTE="Pomm";24028391]Tutuilla kävi niin että joku naapurin kissa hyppäsi ikkunasta sisään. Kaikki sisällä olijat olivat ihailleet että voi kun söpö kissa.... kissa aikansa asunnossa pyörittyään, ihmisten ihaillessa ja silitellessä, oli sitten iskenyt persiinsä olohuoneen valkoiseen mattoon ja alkanut hinkaamaan takapuolta puhtaaksi!!

Silloin oli kuulemma talon isäntä ottanut niskasta kiinni ja viskannu samasta ikkunasta pihalle mistä oli tullutkin :D[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä