kohta menee hermot..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambiino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bambiino

Aktiivinen jäsen
12.06.2004
1 080
0
36
noi kaksi keksii vaikka mitä tuhotavaa...aamulla piirsivät tusilla olkarin ikkunaan,sitten sohvaan samoilla tuseilla(piirtonallen tussit),
minä yritin imuroida ni eikös ne ollu saannu helminauhan poikki ja ne helmet oli pitkin latioita ,jos antaa piirustus kynät niilä piiretään mihin sattuu vaikka viere vahtis :headwall: :headwall: |O |O

mä alan olee niin kypsä sitten kun kiellät alkaa se hemmetin huuto ja kiljunta |O |O isäntä ei ole kotona joten sekään ei voi auttaa..mut likat kun on hänen kanssaan ne on kulemma ihan kiltisti.....mitä mä olen tehny et ne kohtelee mua sitten noin huuta ja karjuu ja tuhoo kaikki paikat ???

anteeksi oli pakko ..helpotti kummasti...tiedän et muilakin on ihan samaa :hug: :hug:
 
vähän sama juttu, yhdessä kun ovat, välillä niin riehuvat ja tappelevat ja vaikka mitä (poikia) mutta kun kahdestaan jomman kumman kanssa, keskittyminen on ihan eri luokkaa, kaipaisko yksilöllistä huomioo?! koita jotain muuta lähestymis tapaa, kuin olet nyt käyttänyt!
 
pitäs päästä vähäksi aikaa ihan itekseen johonkin mut ei onnaa kun isäntää ei näy....tuntuu vaan et nää päivät matelee samaa rataa samanlaisina ainaisena huutona ja karjuntana ja tuhoomisena..ark.... :/ :/

olen yritänny puhua kummallekin tytölle nätisti ilman huutamista mutta se ei mene perille....mutta eiköhän se siitä taas mee kun kasvavat isommiksi..ehkä..
 

Yhteistyössä