Kohta syntyy Martinan ja Eskon vauva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hohhoijakkaa! En aio katsoa, ei kiinnosta pätkääkään miten se botoxhuuli naukuu ja valittaa:(
Voi siinä taas vittu kuulua muutaman kerran:(

Sanoo nainen joka on synnyttänyt hymy huulilla runoja lausuen? ;) :whistle:

En mä ainakaan kiroillut mun synnytyksessä kertaakaan, enkä oikeastaan edes huutanut kovin paljoa, vaikka olinkin tuolloin 18v. Se tosin johtui siitä että kätilömummeli oli tosi pelottava mun mielestä, en uskaltanut meuhkata. :D

Katson vain tämän jakson koko sarjasta, haluan nähdä kuinka todellisuudessa bimbo synnyttää. Ihan oikein, että julkkiksetkin joutuu kärsimään yhtä lailla kuin taviksetkin. Oikein sekin, että pitkä synnytys, siinäpä ehti neitokin kasvaa!
Ja ihan sama, vaikka kuinka kivitätte.!

terv. Hymy huulilla, runoja lausunut synnyttänyt tavis.

Mä katoin pari ekaa jaksoa ja tänään oli pakko muistaa katsoa! Toivottavasti Esko muistaa vaikeinakin hetkinä tuon äskeisen hetken, kun huokas, että Martina on uskomaton! Munkin mielestä on käsittämätöntä, että synnytys kestää yli 30 tuntia! Aika vahva mimmi tuo Martina on!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuakka:
Katson vain tämän jakson koko sarjasta, haluan nähdä kuinka todellisuudessa bimbo synnyttää. Ihan oikein, että julkkiksetkin joutuu kärsimään yhtä lailla kuin taviksetkin. Oikein sekin, että pitkä synnytys, siinäpä ehti neitokin kasvaa!
Ja ihan sama, vaikka kuinka kivitätte.!

terv. Hymy huulilla, runoja lausunut synnyttänyt tavis.

Selvä :headwall:

Siit se lähtee, ihan yhtä nihkeen näkösesti kuin monella muullakin. Vastuu painaa jo enemmän. Toivottavasti eivät nyt tee sitä haaveilemaansa toista pian perään.

Alkuperäinen kirjoittaja mieko:
"Eskon silmät, muuten ihan mun näkönen" Ei kai se vauva nyt voi olla äitinsä näkönen kovin paljoa jos äidin naama on leikelty ja pumpattu botoxia täyteen..

Kyllä pitää väkisin keksiä jotain ilkeetä. Hänellä on kyllä niin vahvat kasvonpiirteet että kyllä huomaisi vaikka botoxia onkin.

Martinalla ei ole tuossa sarjassa botoxia, kun sitä ei saa raskaana laittaa. Kertoi juuri seiskassa? että ihanaa oli päästä taas laittamaan mömmöjä naamaan kun on raskaus ja imetys ohi.

Ettekö te daijut tajua, ettei tuossa KOKO synnytystä näytetty. Varmaan Martina olisikin halunnut kaikki kiljumisensa televisioon!

Muutama ähkäisy kuultiin, mutta ei se silti sitä tarkoita etteikö Martina olisi oikeasti huutanut! :headwall:

Yhteistyössä