Kohtalotovereita? Mieheni uhkasi tappaa minut jos jätän hänet ja lähden vauvan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi herranjestas!!! Ja vielä mietit että mitä sitä tekis! Lähde nyt hyvänenaika pois ja nopeesti! Vaikka samantien,tai jos et uskalla nyt lähtee niin lähde sanaakaan sanomatta sillon kun miehes on töissä.

En voi käsittää naisia jotka kattelee tollasta miestä. Mikä ihme meistä naisista tekee niin tyhmiä suoraan sanottuna että siedetään tollasta ja samalla pilataan myös omien lasten elämä ja tulevaisuus??? On ehkä julmasti sanottu mutta näin se on. Mun kaverin mies kanssa hakkaa sitä sillontällön,niin että jää jälkiä ja silti se vaan uskoo että ei se ehkä enään...moneen kertaan oon hänetkin ottanu puhutteluun mutta ei auta.Kai sitä sitten tajuaa kun on sielä teholla makaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Lue tuo tekstisi ja huomaat ehkä itsekin, että suhtaudut jollain tavalla puolustellen mieheesi, selitellen, ettei se ole ollut vakavaa. Minä en ymmärrä, mitä ihmettä on lievä kuristaminen, kun minkäänlaista kuristamista ei kuuluisi tehdä.

LÄHDE. Voi tehdä pahaa sinulle ja lapselle.

Samaa mäkin ihmettelin, et suhtaudut kumman puolustelevasti miehesi käyttäytymiseen. Lähde välittömästi pois sieltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Voi herranjestas!!! Ja vielä mietit että mitä sitä tekis! Lähde nyt hyvänenaika pois ja nopeesti! Vaikka samantien,tai jos et uskalla nyt lähtee niin lähde sanaakaan sanomatta sillon kun miehes on töissä.

En voi käsittää naisia jotka kattelee tollasta miestä. Mikä ihme meistä naisista tekee niin tyhmiä suoraan sanottuna että siedetään tollasta ja samalla pilataan myös omien lasten elämä ja tulevaisuus??? On ehkä julmasti sanottu mutta näin se on. Mun kaverin mies kanssa hakkaa sitä sillontällön,niin että jää jälkiä ja silti se vaan uskoo että ei se ehkä enään...moneen kertaan oon hänetkin ottanu puhutteluun mutta ei auta.Kai sitä sitten tajuaa kun on sielä teholla makaamassa.

..niin tai hautakummun alla. Jos ei muuta mielessä liiku, niin lapsia ainakin vois ajatella!

Yhteistyössä