Kohtu eteenpäin kallellaan...Siis mitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eikku"

Vieras
Ultrassa rv 6 sanoi ultraaja että kohtu on eteenpäin kallellaan.
Aika aikaisessa vaiheessa sen jo näkee.....?
Kun ensimmäisessä raskaudessa kohtu oli kallellaan taaksepäin!!!!

Onks näin mahdollista edes??

Paniikissa kyselin jo kavereilta ja heidän viisaat kommenttinsa olivat että ´no nyt se on sitten tyttö...´
Ensimmäinen oli siis poika..

:D

Kaksi raskautta, kohtu taaksepäin kallellaan ja tyttöjä sängyissä tuolla tuhisemassa. :) Ei kai se mihinkään sen suuremmin vaikuta, ehkä mahan näkymiseen? Minulla vasta reippaasti rv 20 jälkeen alkoi pömppö näkyä ja veikkaan sen johtuvan tuosta. (Painoindeksi 18-19 joten siitä ei kyse :D )

Siis kyllä mulle on sanottu, että kohtu on eteenpäin kallellaan, vaikken sillä hetkellä ollut raskaana ollenkaan. Kai se on aina johonkin suuntaan kallellaan, mutta eipä sillä suurta merkitystä ole.

Mut voiko se kohtu siellä keikkua niin että ekassa raskaudessa on taaksepäin,nyt eteen??

Jäi häiritsemään.Olen Rv 11 ja vatsa näkyy jo selvästi.Osa turvotusta varmasti mutta salaamaan en enää pysty!!!!!!!

Miten kohdun asento liitty tulevan lapsen sukupuoleen???????????????????? Aiotko ennustaa sukupuolta myös istukan paikasta.? Jos edellisen raskauden istukka oli kohdun takaseinämässä ja tuli poika, niin nyt sitten jos onkin vaikka etuseinämässä, niin tulee tyttö. Voi hyvää päivää. Oletteko te ihmiset yhtään kuunnelleet mitä biologian tunnilla on puhuttu?

[QUOTE="lisko";26676364]Miten kohdun asento liitty tulevan lapsen sukupuoleen???????????????????? Aiotko ennustaa sukupuolta myös istukan paikasta.? Jos edellisen raskauden istukka oli kohdun takaseinämässä ja tuli poika, niin nyt sitten jos onkin vaikka etuseinämässä, niin tulee tyttö. Voi hyvää päivää. Oletteko te ihmiset yhtään kuunnelleet mitä biologian tunnilla on puhuttu?[/QUOTE]

Niin ja kohtu on sellainen pussukka, joka on jossain asennossa myös eteen, taakse vaikka ei olisi koskaan ollutkaan raskaana.

Kohtu on yleensä aina joko eteen tai taaksepäin kallellaan, yleisemmin eteenpäin. Jos kohtu on joskus ollut taaksepäin kallellaan, raskausaikana kohtu tietty suoristuu ja palauduttuaan voi muuttaa asentoaan kyllä. Sukupuoleen ei kohdunasento liity mitenkään ja luultavasti asento on sama kuin mihin se kohtu on edellisen raskauden jälkeen jäänyt.

Mulla on aina ollu kohtu "normaalisti". Viimeks kun otti papa kokeen oli kohtu taaksepäin kallistunu. Tulin samantien tuon papa kokeen oton jälkeen raskaaks ja tyttö tuli. Muut lapset on poikia.
Ei viittaa sukupuoleen mitenkään. :D

En ole ollut raskaana, mutta aiemmin gyne sanonut kohdun olevan taaksepäin kallellaan ja tällä kertaa sanoi olevan eteenpäin. Kysyin ihmeissäni, että miten se sillain on heilahtanut takaa eteen ja tämä sanoi että "se nyt keikahtelee elämän aikana, ihan normaalia"

TIEDÄN ettei vaikuta sukupuoleen, viittasin tuossa idiootti-kavereideni vastauksiin :D

Täällä aina mielellään luetaan kaikki väärin.
Kiitos vastauksista teille jotka luitte oikein :)

Yhteistyössä