kohtutulehdusko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhhelp

Vieras
hei

minulle tehtiin tammikuun alussa kaavinta ja siinä kaikki sujui hyvin. ei ollut mitään kummempia kipuja/vuotoja ja jälkitarkastuksessakin kaikki ok.
ekat menkat alkoivat 1,5 kk keskeytyksen jälkeen. pari päivää oli niukkaa, lähinnä rusehtavaa, vuotoa. pari päivää oli myös tosi kipeä alavatsa/kohtu ja kohdunsuu todella kipeä. tämä kuitenkin hävisi itsestään.
seuraavat menkat tulivat ajallaan. tosin taas vain pari päivää niukkaa, rusehtavaa vuotoa. mutta sitten alkoi todella kovat kivut kohdussa. pelkkä irvistely ei enää auttanut vaan jouduin nyrkillä painamaan kohtua ettei se supistelisi liikaa. kipu oli aivan mielettömän kovaa. kävin mehiläisessä josta lähetettiin naistenklinikalle. lääkäri totesi että kohtutulehdus kyseessä ja sain kaksi antibioottikuuria.

nyt on 2 lääkepäivää takanapäin mutta vieläkin tuntuu ajoittain kohdussa epämiellyttävältä. ei suoranaista kipua, mutta kuitenkin jotain. huomasin myös tänään veristä vuotoa, joka ei ollut limaista, kun kävin vessassa.
outo tässä on se että minulla oli tuota kipua kohdussa hieman jo ekojen menkkojen aikana mutta sitten se katosi ja tuli nyt vasta takaisin. ja missä viipyy kunnon kuukautisvuoto? tällaisella hetkellä todella kaipaan sitä tuttua ja normaalia kk-vuotoa.

olen todella huolestunut ja pelkään että tämä johtaa hedelmättömyyteen. kaipaan todella muiden kokemuksia/näkemyksiä asiasta.

Olet varmaan jo saanut apua mutta jos et niin mene ihan heti uudelleen lääkäriin. Minä kohtutulehduksen sairastettuani en enää voi tulla raskaaksi.
Kyseessä oli tarttuva tulehdus jonka mies toi naisystävältään tuliaisiksi... :(

Eli kipikapi lääkäriin!

Yhteistyössä