Kohtuuhintaisia naisten lenkkareita metsästän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lenkkijalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lenkkijalka

Vieras
Mistä olette ostaneet kohtuuhintaiset naisten lenkkitossut?

Joka paikassa maksavat seitsemästä kympistä ylöspäin, jopa paljon satasen päälle. Toki kalliissa on varmaan hienoja ominaisuuksia, mutta niitä en tarvitse. Vaan edulliset, jalkaan sopivat lenkkarit.
Mistä sinä olet ostanut omasi? Tai onko jossian ottanut silmään?

Tuolla budget sportilla olikin edullisia. Harmi vaan, kun koot olivat menneet ja moni oli loppuunmyyty. Meidän kaupungissa ei liikettä ole.
Olisiko jollain vielä vinkkiä?

Kiitokset tähän menessä vastanneille.

Tänään näin Lidlissä juoksulenkkareita ja eräs kaverini ko. lenkkareita on kehunut. Sanoi että ovat parhaimmat lenkkarit mitä hänellä on ollut. Aika kevyiltä vaikuttivat.
Urheiluliikkeissä ainakin adidaksen jotain lenkkaria löyty n. 70e hintaan.

Mielestäni hinta on kuitenkin toissijainen asia hyvää lenkkitossua kateltaessa. Ota sellainen mikä tuntuu jalassa hyvältä.

Ja mistä saa sellasia kumipohjasia lenkkareita jotka ei asfaltilla kopisis, tyhmää ku kuuluu sellanen kopina ihan ku kävelis korkkareilla vaikka on vaan lenkkarit jalassa : /

Pitääkin käydä katsomassa onko meidän lidliin tullut lenkkareita. Viimeksi ei näkynyt.

Kyllä hinta on aika tärkeä, kun ei ne lenkkarit iän kaiken kestä. Jalkani eivät ole kovin valikoivat, joten melkeipä tossu kun tossu tuntuu hyvältä, jos on oikean kokoinen.

Kannattaa katsoa ihan urheiluliikkeistäkin, niillä on niin usein erilaisia aleja. Olen ostanut yhdet aivan älyttömän hyvät Reebokin Goret pari vuotta sitten tollasesta alesta, maksoivat 40 e. (ja todellakin on käytetty koko rahan edestä :D)

Toinen on fb:n kirppikset, mieluusti oman paikkakunnan. Moni on ainakin tämän alueen kirppareilla nyt myynyt kerran-kaksi käytettyjä lenkkareita, kun ovatkin käytössä paljastuneet liian pieniksi tai isoiksi.

Netanttilasta ostin 1,5 vuotta sitten Reebokit ja tosi hyvät jalalle. Maksoi 49e. Ne tosin meni rikki 500 kilometrin jälkeen eli ompeleet repes ja kunnon reikä toisesa. Mulla on vaikea löytää lenkkareita, kun leveä jalka. Nyt olen Brandosilta tilannut Bagheera -merkkiset. Saa nähdä millaiset on. Hinta ei paha. Nyt en muista, mutta taisi lenkkarit olla -20%

Yhteistyössä