"Kohuimaami herättelee uskovaisia: Homous on syntiä, popmusiikki saatanasta ja lapsilta kaivataan nöyryyttä"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Malmön kaupungissa kantaruotsalaiset ovat jo vähemmistönä ja uudet kulttuurit haastavat menneen maailman. Ahkerasti saarnaava ja Ruotsin ehkä tunnetuin imaami on hänkin Malmöstä. Uskonmiehen ulosanti saattaa antaa vinkkiä siitä, mitä kansankodissa tuleman pitää."

"VI gillar olika."
 
"Malmön kaupungissa kantaruotsalaiset ovat jo vähemmistönä ja uudet kulttuurit haastavat menneen maailman. Ahkerasti saarnaava ja Ruotsin ehkä tunnetuin imaami on hänkin Malmöstä. Uskonmiehen ulosanti saattaa antaa vinkkiä siitä, mitä kansankodissa tuleman pitää."

"VI gillar olika."
"– Jos se on homofobiaa, että tunnustaa HBTQ-toimien olevan syntiä, niin periaatteessa kaikki muslimit ovat homofobisia, julisti imaami Facebookissa.

– Yhtä vähän kuin muut haluavat väkisin omaksua islamin arvoja, niin eivät muslimitkaan halua tulla pakotetuksi kantamaan pride-lippuja tai -arvoja, hän jatkoi."
 
"Malmön kaupungissa kantaruotsalaiset ovat jo vähemmistönä ja uudet kulttuurit haastavat menneen maailman. Ahkerasti saarnaava ja Ruotsin ehkä tunnetuin imaami on hänkin Malmöstä. Uskonmiehen ulosanti saattaa antaa vinkkiä siitä, mitä kansankodissa tuleman pitää."

"VI gillar olika."
"Imaami on puuttunut ahkerassa kommentoinnissaan myös populaarimusiikkiin. Popmusiikki on imaamin tulkinnan mukaan kiellettyä ja sitä paitsi se voi “avata oven saatanalle”, toteaa Barakat."
 
Ei kai tuo imaami ole erään Kaikurouvan serkku? ;)

Onneksi imaamin kotikulmillakaan ei ihan kaikki ole syntiä. Imaami tietää tarkasti, missä vesiraja kulkee.
YcsN1zdcH5Ias.webp
 
Viimeksi muokattu:
Ai että mä tykkään tosta islamista.
Allekirjoitan kaikki imaamin teesit.
Homous on syntiä, lapsilta kaivataan nöyryyttä ja miettikään nyt vaikka räp musiikkia, onhan se ihan saatanallisen huonoa.
 
"– Jos se on homofobiaa, että tunnustaa HBTQ-toimien olevan syntiä, niin periaatteessa kaikki muslimit ovat homofobisia, julisti imaami Facebookissa.

– Yhtä vähän kuin muut haluavat väkisin omaksua islamin arvoja, niin eivät muslimitkaan halua tulla pakotetuksi kantamaan pride-lippuja tai -arvoja, hän jatkoi."
Ei me kaikki kristitytkään tykätä sateenkaaren (uskonnollinen symboli) varastamisesta pervojen yksinoikeudeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä