Koinka nopeasti maidon tulo lakkaa? (harvoin imetys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Meillä on 2 kk ikäisellä vauvalla koliikkia ja nyt mulla on meneillään kokeilu, että annan pullosta korvikkeen päivisin ja olen huomannut että mahavaivoja ei tule, kun saa päivisin ja iltaisin koliikkipullosta korvikkeen ja öisin ja aamuisin rintamaitoa tissistä. Mutta jos olen imettämättä 12 h päivisin, niin onko kokemuksia, miten nopeasti maidon tulo lakkaa tai pikemminkin vähenee? En haluaisi luopua noista yöimetyksistä. Lypsäminen ei tule kysymykseen, koska en saa irti lypsämällä maitoa. Rintani eivät kerkeä täyttyä kipeiksi päivän aikana, joten sen suhteen asia on ok.

4kk imetin kaksi kertaa päivässä. Siitä meni vielä pari vuotta, ennenkuin maidontulo oli totaalisesti loppu. Mutta olin todellinen maitomeijäri.

Lypsämiseenkin vaikuttaa kovasti tuo laite, ainakin kun juttuja on tällä palstalla lukenut. Heti ei pumppu usein toimi vaan tehotuotantoon menee hetki. Parhaat tulokset useimmille on antanut Avent Isis pumppu. Silläkö ei homma toimi?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
4kk imetin kaksi kertaa päivässä. Siitä meni vielä pari vuotta, ennenkuin maidontulo oli totaalisesti loppu. Mutta olin todellinen maitomeijäri.

Lypsämiseenkin vaikuttaa kovasti tuo laite, ainakin kun juttuja on tällä palstalla lukenut. Heti ei pumppu usein toimi vaan tehotuotantoon menee hetki. Parhaat tulokset useimmille on antanut Avent Isis pumppu. Silläkö ei homma toimi?

Mulla on toi Aventin pumppu ja sit Ainun pumppu ja kummallakin saan hikisesti 10 ml irti, jos jaksan 20-30 min pumpata.

Heh.. tulipahan kokeiltua tän ketjun innoittamana. Ennen juhannusta lopetin imettämisen ja näkyihän tuolta vielä herahtavan kun puristin. Ja reilut 2 vuotta sitten synnytin.

Yhteistyössä