koira asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kitty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kitty"

Vieras
mitäs tekisitte jos itse haluaist koiran, mutta miehesi vastustaisi ja sanoisi että hän ei osallistu millään lailla koiran hoitoon yms.olen hoitovapaalla ainakin jouluun asti, ja koen itse että jaksaisin.( minulla on jo 1 koira, toinen haaveissa ) mutta jotenkin lannistavaa kun toinen noin jyrkästi vastustaa..vähän turhaa nurinaa, kun voinhan tehdä kuten parhaaksi näen, vaan kyllä se toisen mielipidekin on otettava kuitenkin huomioon.

Jättäisin asian hautumaan, antaisin miehelle tilaa miettiä ja kenties muuttaa mielensä, miettisin itse haluanko ihan oikeasti toisen, ja jaksanko todellakin hoitaa kaiken aina yksin jos teen miehen mielen vastaisesti.

Mie sain neljännen koiran sillä ehdolla, että mies sai moottoripyörän =) Miulle koira tuli vaan ilmaiseksi, mutta tietty hoitoon menee rahaa. Mie sitä hinkusin pitkään ja itse koirat hoidat. Kaks ekaa ollaan otettu yhdessä, kolmannen halusin mie ja mies suostui ja neljäs on ihan miun oma :D Kyllä se mies niitä välillä käy ruokkimassa, mutta mie hoidan treenaukset, lääkärijutut ym. Mies kans alkuun vastusti useamman vuoden, mut sit kun sanoi, et jos mie saan kauan haaveilemani koiran, ni sen sit pitäis saaha kauan haaveilemansa moottoripyörä.

Meillä on just tuollainen tilanne että mies ei missään nimessä halua osallistua koiranhoitoon vaan koira (kohta 5kk vanha Kultainennoutaja) on mun. Koira kulkee paljon mun mukana töissä ja jos ei voi ottaa töihin mukaan niin sitten esikoinen auttaa käyttämällä koiran ulkona kun tulee koulusta. Mies kyllä rapsuttelee ja auttaa koiranruokinnassa. Ulos ei vie eikä tarvitsekaan viedä. Tykkään hoitaa homman ihan itse.

Yhteistyössä