Koira ja kirput

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Hitto vie, isäntä löys eilen koirasta kirppuja!!! :o Mä en jumankaut käsitä mistä se on niitä saanu... :attn: Mut oli mistä hyvänsä, tietääkö kukaa kuinka pirun tarkkaa mun pitää alkaa tätä kämppää puunaamaa sen jälkee kun saadaa koiralle myrkyt niskaan?

Hyi ällötys, mä kammoon kaikkia ötököitä, nyt en enää suostu koskee koiraan... :ashamed: :snotty:

Otapa yhteyttä eläinlääkäriin saadaksesi sellaiset tropit koiralle että tepsii kanssa. Advocate lienee paras tällähetkellä.
Samalla sinulle selviää kuinka tarkkaan koti on puunattava ja miten ettei niitä kirppuja sitten jatkossa ole nurkissa.
Voihan olla ettei koirallasi ole edes oikeita koirankirppuja vaan vaikkapa lintukirppuja, niistä pääsee helposti eroon kun eivät lajispesifistisinä ötököinä viihdy koirassa pitkään eivätkä pysty lisääntymään kotioloissa.

No en tiiä mitä kirppuja ovat, mut 3kpl isäntä niitä äkkisältää koirasta nyppi..Ei tuo rapsuta itteensä, eikä me punkkia irrotellessa huomattu et niitä mitenkää vilisis tuossa, eli eikai tää meidän "ongelma" mikää ihan mahdoton ole...
Soitin ell, huomenna aamulla sieltä hakemaan myrkyt niskaan ja 2 käsittelyä tarvitsee kuulemma tehä...Ottaa vaan niin pirusti päähän kun mun piti mennä porukoille ens viikonloppuna mut enpä nyt sit mene...Ei kirppusta koiraa voi viedä 2 muun koiran lähelle... :snotty: :(

Saakelin saakeli että ottaa päähän..

Yhteistyössä