K
koiraton
Vieras
Mä olen mielessäni miettinyt, että olisi kiva hankkia koira. Tykkäisin lenkkeillä ja harrastaa koiran kanssa muutenkin. Mutta, mutta...Mun päähäni ei mitenkään mene, että miten ihmeessä tähän lapsiperhekuvioon sellainen sopisi... Siis nyt jo on täyttä tuskaa pukea nuo lapset ulkoiluun ja sitten kun sitä koiraa pitäisi käyttää ulkona säännöllisesti useamman kerran päivässä. Leikkipuistoon koiraa ei voi viedä ja lapset taas eivät jaksa/tykkää pelkkää kävelylenkkiä vetää ulkona. meidän rivitalon pihaan koiraa ei voi laskea vapaaksikaan.
Juu, emme siis ole ottamassa koiraa vielä vuosiin, jos sittenkään. Mutta kertokaahan koiralliset, miten te ulkoilutatte koiraa päivisin ja harrastatte sen kanssa, jos vielä on perheessä pieniä lapsiakin. Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Juu, emme siis ole ottamassa koiraa vielä vuosiin, jos sittenkään. Mutta kertokaahan koiralliset, miten te ulkoilutatte koiraa päivisin ja harrastatte sen kanssa, jos vielä on perheessä pieniä lapsiakin. Ihan mielenkiinnosta kysyn.