V
vieras
Vieras
Miten kannattaisi puhdistaa? Tummanruskea sohva, että ei näy, mutta miten lie imeytynyt.. Keltaista vaahtoa oksensi :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja www:koiran paikka ei ole sohvalla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten kannattaisi puhdistaa? Tummanruskea sohva, että ei näy, mutta miten lie imeytynyt.. Keltaista vaahtoa oksensi :/
Minulla on näitä tilanteita varten vaahtopesuainetta. Toimii. Osta sitä kaupasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten kannattaisi puhdistaa? Tummanruskea sohva, että ei näy, mutta miten lie imeytynyt.. Keltaista vaahtoa oksensi :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuota kyllä pelkään, että noin se on tehtävä.. Tuo meidän sohva on kyllä kokenut kovia koiran toimesta. Oma moka, kun sen sinne on alunalkaen päästänyt. Turha sitä enää on kieltää, vai onko? Koira kuitenkin jo 2,5v. Ja niiiiin herkkävatsainen. Vehnäallergia ja näkyypä olevan herkkyyttä vaikka mille. Eilen menin antamaan ruokalusikallisen lohikeittoa (sis. perunaa, lohta ja maitoa) nappuloiden seassa, kun vauvalta jäi.
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuota kyllä pelkään, että noin se on tehtävä.. Tuo meidän sohva on kyllä kokenut kovia koiran toimesta. Oma moka, kun sen sinne on alunalkaen päästänyt. Turha sitä enää on kieltää, vai onko? Koira kuitenkin jo 2,5v. Ja niiiiin herkkävatsainen. Vehnäallergia ja näkyypä olevan herkkyyttä vaikka mille. Eilen menin antamaan ruokalusikallisen lohikeittoa (sis. perunaa, lohta ja maitoa) nappuloiden seassa, kun vauvalta jäi.
Kyllä ton ikäsen koiran saa pysymään poissa sohvalta, jos vaan ite oikeesti haluaa ja pitää päänsä, ettei päästä sitä sinne..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuota kyllä pelkään, että noin se on tehtävä.. Tuo meidän sohva on kyllä kokenut kovia koiran toimesta. Oma moka, kun sen sinne on alunalkaen päästänyt. Turha sitä enää on kieltää, vai onko? Koira kuitenkin jo 2,5v. Ja niiiiin herkkävatsainen. Vehnäallergia ja näkyypä olevan herkkyyttä vaikka mille. Eilen menin antamaan ruokalusikallisen lohikeittoa (sis. perunaa, lohta ja maitoa) nappuloiden seassa, kun vauvalta jäi.
Kyllä ton ikäsen koiran saa pysymään poissa sohvalta, jos vaan ite oikeesti haluaa ja pitää päänsä, ettei päästä sitä sinne..
Okei, me ei olla edes kokeiltu. Olen vain ajatellut, ettei sitä saa enää oppimaan..
Nuo kaikenlaiset pesuaineet, niillä varmaan saa pinnan puhtaaksi, mutta miten sisus, sinnehän se varmaan ehti jo imeytyä?
Ei ole konepestävät päällyset sohvassa. Sitä oli vaan hölmö, kun tuollaisen sohvan ostin. Koira oli silloin vasta puolivuotias, eikä oksennellut ruokia tuolla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Sohvanhan ei tarvi olla uutena ostettu, vai mitä?=)
Ikinä en ostaisi käytettyä sohvaa.Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Mut silti, jos mä ostaisin joka kerta uuden sohvan, kun koira oksentaa tai joku kaataa siihen jotain, niin konkassa oltais.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ikinä en ostaisi käytettyä sohvaa.Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Koska ikinä ei voi tietää, mitä siinä sohvalla on tehty.Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ikinä en ostaisi käytettyä sohvaa.Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Saanko udella, että miks ei käytettyä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Mut silti, jos mä ostaisin joka kerta uuden sohvan, kun koira oksentaa tai joku kaataa siihen jotain, niin konkassa oltais.![]()
Ei kai nyt joka kerta pidä uutta ostaa? =) Mut ap:n tapauksessa ostaisin, ku tiedän, millasta jälkeä voi koiran oksentamisesta tulla :/
Voi yäkkä!Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Ei kai nyt joka kerta pidä uutta ostaa? =) Mut ap:n tapauksessa ostaisin, ku tiedän, millasta jälkeä voi koiran oksentamisesta tulla :/
Mä olen kyllä ihan sujuvasti pystynyt istumaan sohvalla, jolle koira on oksentanut useamman kuin yhden kerran... ja sen hajunkin saa pois kun toimii tarpeeksi nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Koska ikinä ei voi tietää, mitä siinä sohvalla on tehty.Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ikinä en ostaisi käytettyä sohvaa.Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Saanko udella, että miks ei käytettyä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Voi yäkkä!Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Aika monella näyttää olevan fyrkkaa hommaa tosta noin vaan uus sohva...?
Mä olen kyllä ihan sujuvasti pystynyt istumaan sohvalla, jolle koira on oksentanut useamman kuin yhden kerran... ja sen hajunkin saa pois kun toimii tarpeeksi nopeasti.