Meillä on vasta viimekesänä otettu samojedinpentu, nyt siis reilun 8kk. Ehtii täyttää vuoden ennen vauvan syntymää.. Kokoa siis riittää, ja koiruus on todella energinen ja innostuu lasten kanssa vöyhöttämään hyvinkin herkästi. Heinäkuussa olisi vauva tulossa, ja mietinkin miten mahtaa koiruus asian ottaa? Varsinkin kun minä olen sille laumanjohtaja, niin miten mahtaa suhtautua mun poissaoloon, ja sitten kaiken ajan vievään tulokkaaseen?! Kaikki konstit ja keinot otan mielelläni vastaan, millä rankkaa muutosta koiralle pehmentää!
Tuo ainakin pitää muistaa tuo harso, josta saa haistella vauvan hajuja etukäteen, ja se että itse tervehdin koiran ensiksi (samoin muut lapset!). Mitä muuta pitäis ottaa huomioon??
Kopsasin tuolta odotuspuolelta, kun täällä liikkuupi enemmän väkeä, jos vaikka joku viitsisi vastata!
-Kiitos!-
Tuo ainakin pitää muistaa tuo harso, josta saa haistella vauvan hajuja etukäteen, ja se että itse tervehdin koiran ensiksi (samoin muut lapset!). Mitä muuta pitäis ottaa huomioon??
Kopsasin tuolta odotuspuolelta, kun täällä liikkuupi enemmän väkeä, jos vaikka joku viitsisi vastata!
-Kiitos!-