Koiraihmiset!Toisen koiran ostamisesta kysymystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Minulla on ennestään 1½ vuotias narttukoira. Haaveilen toisestakin lenkkikaverista.
Olisikohan ihan mahdotonta ajatella,että ostaisi jo aikuisen nykyiselle kaveriksi?
Nykyinen koirani kyllä tulee toimeen kaikkien ja kaiken kanssa,eikä ole mitenkään dominoiva tms.

Pentuakin kyllä olen katsellut ja sen ehkä sitten ostan vasta ensi kesänä,mutta aikuista kodinvaihtajaa voisin katsella jo nyt.
Olisiko ihan liian iso riski ottaa aikuinen koira taloon? Narttua vai urosta? ( oma koira menee kohdunpoistoon syksyllä,joten uroskin menis )

Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
itsellä oli kaksi narttua ennestään.. ja otin sitten vielä vanhemman uroksen kaveriksi.. hyvin tulevat toimeen:) uros on meillä kyllä noitten pomo..

ai ku kiva. :) Voisin itsekkin katsella urosta, ettei sitten nartut ala nahistelee.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
itsellä oli kaksi narttua ennestään.. ja otin sitten vielä vanhemman uroksen kaveriksi.. hyvin tulevat toimeen:) uros on meillä kyllä noitten pomo..

ai ku kiva. :) Voisin itsekkin katsella urosta, ettei sitten nartut ala nahistelee.

ite koin just uroksen helpommaks, ettei tuu sit just narttujen välille mitään:) hyvin on alusta asti meillä sujunu... uros tosiaan ottanu paikkansa pomona ja nartut alistunu siihen:D
onnea uuden perheenjäsenen etsintään:)

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:
jos sulla lapsii on niin sääli vähän sitä koiraa, eläkä ota toista. kiusaavat vaan sitä.

no jos sun lapset eivät osaa olla eläinten kanssa,niin sehän ei tarkoita sitä etteikö muiden lapset osais.
Ja mulla on vain yksi lapsi,joka jo koulussa...eikä hänellä todellakaan ole tapana kiusata eläimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:
jos sulla lapsii on niin sääli vähän sitä koiraa, eläkä ota toista. kiusaavat vaan sitä.

no jos sun lapset eivät osaa olla eläinten kanssa,niin sehän ei tarkoita sitä etteikö muiden lapset osais.
Ja mulla on vain yksi lapsi,joka jo koulussa...eikä hänellä todellakaan ole tapana kiusata eläimiä.

ei mulla oo lapia.....

Yhteistyössä