Koiraimmeiset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Antaisin, meijän koiruus iskee kiinni eikä paljoa liiku ennenkuin herkku on hävitetty niin helppo pyyhkäistä siitä sotkut.

Jos olisi taas sellainen koira joka kuljettelisi ja piilottelisi ja jemmailisi luuta niin en välttin antaisi. Se kun sulaisi jonnekkin nurkkaan....

Hirvenluista en tiedä mutta itse olen ostanut kaupasta pakastettuja naudan(?)luita joita olen antanut kyllä sisälläkin järsiä. Parhaillaankin yhtä sellaista tuossa vieressä järsii.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22598073:
Eikö teitä kuvota se haju? Ja se liisterimäinen kuola ja roippeet pitkin karvalankamattoja?

*puistatus*

Koiraihminen, kun on niin on tottunut kaikenmoiseen kuolaan ja ällötykseen. Nyt juoksuinen narttu talossa ja ei puhettakaan, että juoksuhousuja koira suostuisi pitään. Lattia ja seinät välillä kuin teurastuksen jäljiltä.

Luita ei nyt oikeastaan muutamaan kuukauteen ole tarjottukaan, kun muutama naudan sääriluu tuohon lattialle muumioitui, kun ei koira jostain syystä niitä halunnutkaan.

Ei kelpaa meidän hurtalle mikään noista, ja jos, niin saa syödä siellä missä muutenkin syö. Ja sotkut siivotaan kun on kylläinen. Yksi rasittava piirre ruokailun suhteen on että kissojen ruuat pitää syödä kun silmä välttää. :D Tästä syystä on pitänyt siirtyä ruokkimaan katit ylätasoilla kun lattialla eivät saa syödä rauhassa.

Raakoja luita saa, mutta ulkona. Talossa on lapsikin ja tämä käy ihan vissinä testaamassa herkun myös, kun silmä sattuu sekunniksi välttämään. Toisekseen koiran mielestä paras paikka yödä luuta ei miellytä minua, joten syököön ulkona. Jos koiran lukitsee jonnekin, se ei syö luuta vaan pyrkii meidän luo.

kypsentämätön luu pilaantuu nopeasti ja alkaa haista ja aiheuttaa koiralle vatsavaivoja. eli kypsentämättämättömät luut syödään talvella ulkona. mutta sisällä olevat luut kypsennetään, samoin kesällä luut kypsennetään niin säilyvät pidempään

Lisäkysymys teille joilla luut syödään raakana sisällä. Onko teillä lapsia? Eikö teitä pelota että niistä tarttuu joku tauti, onhan lihassa esim. trikiinejä?

Yhteistyössä