Koiramme kuoli yllättäen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höh

Vieras
Ehdimme laittaa sille juoksunarun alle 100m2 hiekkaa alustaksi, jota on 20cm kerros. Muuten siinä olisi nurmikko, mutta ei kestänyt koiran ramppaamista, joten laitettiiin sorapohja.
Nyt se on siinä aivan turhaan. Soran pois kärrääminen olis aivan liian kova urakka, joten antakaas vinkkejä mitä me tehdään tuolle alueelle, suhkoht pienellä fyysisellä vaivalla.
Alue on metsän reunassa ja aika varjoinen, joten ei sinne mitään patioita viitsi laittaa.

Siis mitä? Onko sulla suru siitä hiekasta vai kuolleesta koirasta? Noh, jos työnteko helpottaa niin haravoi se hiekka sinne nurmikon sekaan. Hiekka on hyvä nurmikon ilmastointiaine.

No herranjee, aloituksessa ei käynyt ilmi sitä, sureeko aloittaja koiraansa vai ei. Aloituksesta ei myöskään selvinnyt, kuinka kauan koiran kuolemasta jo on. Rivien välistä voi näköjään lukea kaikenlaista..

No kyllä se meille ihan perheenjäsen oli, vaikka ns. narukoira olikin!! Olen sen verran allerginen itse, ettei koiraa voi pitää pääsääntöisesti sisällä ja sen vuoksi meille ei uutta koiraa tule. Ja kuolemasta on aikaa, viime syksynä laitettiin sora, koira kuoli helmikuussa. Vieläkö tässä pitäisi ulvoa ihan julkisesti???

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
No herranjee, aloituksessa ei käynyt ilmi sitä, sureeko aloittaja koiraansa vai ei. Aloituksesta ei myöskään selvinnyt, kuinka kauan koiran kuolemasta jo on. Rivien välistä voi näköjään lukea kaikenlaista..

Outo juttu. Mitä pitäisi tehdä. Nurmikko?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:

Outo juttu. Mitä pitäisi tehdä. Nurmikko?

Liian suuri vaiva. Oikeesti oli kauhea työ levittää se, pois kärrääminen olisi vielä työläämpää. Soraa on kuitenkin yksi kuorma- auton lavallinen eli 16 kuutioita...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No kyllä minä sain sen kuvan että asia on tuore, koira kuoli yllättäen..
Koiramme kuoli muutama kuukausi sitten, olisi ollut parempi avaus.

No aivan sivuseikka kun kyse ei ole koirasta vaan siitä sorasta. Ja kuoli se yllättäen, koska oli vielä suht nuori, ikää olis ollut odotettavissa vielä puolet lisää...

Mikä sille koiralle sit tuli?
Ai sitä hiekkaa on niin paljon, ei sitä sit voi nurmikollekaan kaikkea haravoida ... Ei taida muu auttaa kun vaan kärrätä sitä pois ja sit se loppu sinne nurmikon sekaan. Tai mulla ei o parempaa ideaa ..

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Ai sitä hiekkaa on niin paljon, ei sitä sit voi nurmikollekaan kaikkea haravoida ... Ei taida muu auttaa kun vaan kärrätä sitä pois ja sit se loppu sinne nurmikon sekaan. Tai mulla ei o parempaa ideaa ..

Mahalaukun kierymä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:

Mahalaukun kierymä :(

Voih :'(

Yhteistyössä