koiran jälkiehkäisy...!?!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orvokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orvokki

Vieras
tietääkö joku missä vaiheessa voi antaa kyseiset pillerit!? kun ilmeisemmin metsästyskoira päässyt käymään kylässä... juoksu loppui vko sitten noin. mutta kesti pitkään, mitä jos on tapahtunut jo 3-4vkoa sitten?? ja turha ruveta mussuttamaan, tarvin vain kysymykseen vastauksen enkä saarnoja. miehen vika että näin kävi. grrrr..
 
Jos astuminen on tapahtunut 3 viikkoa sitten, eli 21 päivää, on jo myöhäistä luultavasti. Koira kantaa n. 63 vuorokautta. Parhaat päiväthän on juoksun lopussa vasta, eli sen puoleen ei luulisi olevan hätiä.
 
sitä mietinkin, että tää on ainoa mistä TIÄN että on voinut tapahtua, siitä noin 2 vkoa. entä jos onkin aiemmin mutta emme tiä!? koira on ollut pihassa eikä lähtenyt siitä muutamaan kkn mihinkään, lukuunottamatta tämä yksi kerta..
 
kuulostaa kauhealta..... äh, en lähde noihin abortti juttuihin ollenkaan,kiitos vaan.. ihanku joku tahallaan ois tällases tilantees...tai elukka ois tahallaa.. tai varmaan onki tavallaan!
 

Yhteistyössä