Koiran jätöksistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on ikuisuuskysymys. Toisten mielestä koirat eivät kuulu kaupunkiin, eikä varsinkaan kerrostaloon. Tosielämässä näin ei kuitenkaan ole ja sen kanssa on elettävä.

Mä itse käytän koiran kakkojen korjaamisessa mittarina sitä missä mä ajattelen että mun 5v tyttäreni voisi kulkea ja hyppiä tarvitsematta astua koiran jätöksiin. Ja ilman että mun pitää jatkuvasti mainita että varo, siellä voi olla koirankakkaa. Ja kuten jokainen tietää, tuon ikäinen lapsi ei suinkaan kulje siinä mun vierellä jalkakäytävällä..

Tämäkään ei kaikille riitä vaan sieltä likaojan pohjaltakin pitäisi jonkun mielestä ne kakat kerätä. No, kukin saa pitää mielipiteensä ja huudella, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Mä itse katson kuitenkin ottavani muut ihmiset huomioon niin hyvin kuin mahdollista. Ja pidän järjen köyhyytenä ruveta pussittamaan maatuvaa tavaraa paikoista joissa kenenkään ei kuvittelisi kulkevan.

Itse kerään paskat pois jos sattuvat jalkakäytävälle tahi piha-alueelle. Ojan pientareilta ja pururadan vierestä en kerää.
Onko muuten väärin että sen kakkapussin pudottaa lähimpään roskikseen, esim kadun varrella olevan talon roskikseen jos se on ihan siinä tien varressa? Itse olen muutaman kerran näin tehnyt kun yleistä roskista ei ole ollut ihan siinä lähellä.

Yhteistyössä