Koiran kasvatusapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juuli"

Vieras
Olen NIIN väsynyt n. 3v Bichoniimme. Koira on älykäs ja energinen, mutta tosi rasittava varsinkin iltaisin. Haluaa ulos lukemattomia kertoja raapimalla ovea. Se päästet siis vapaana kulkemaan pihallemme aina kun se haluaa. Pihaa ei ole aidattu. Ruokaa se pyytää raapimalla jääkaapin ovea, ja vettä kolisuttamalla vesikuppia. Ruoka-ajat säännölliset. Minussa kiinni. Yksin sitä ei ole koskaan jätetty, koska meillä on toinenkin koira, 5v Bichon.
Miten koiran saisi rauhoittumaan?

[QUOTE="Juuli";27172908]Olen NIIN väsynyt n. 3v Bichoniimme. Koira on älykäs ja energinen, mutta tosi rasittava varsinkin iltaisin. Haluaa ulos lukemattomia kertoja raapimalla ovea. Se päästet siis vapaana kulkemaan pihallemme aina kun se haluaa. Pihaa ei ole aidattu. Ruokaa se pyytää raapimalla jääkaapin ovea, ja vettä kolisuttamalla vesikuppia. Ruoka-ajat säännölliset. Minussa kiinni. Yksin sitä ei ole koskaan jätetty, koska meillä on toinenkin koira, 5v Bichon.
Miten koiran saisi rauhoittumaan?[/QUOTE]

eläimet ei osaa puhua? Se toisen takia voi viedä sen huomion sinuun. Itsellä kisuja ja oon poissa sen jälkeen kun tulen kotiin nuorempi on vähän siihen tyyliin että miks lähit?

Mä inhoan koiranomistajia. Ai miksi? Just tälläkin hetkellä meidän kerrostalossa ulvoo joku hemmetin rakki, ja on ulvonut koko päivän! Eilisen ja sitä edellisen päivän jne.
Tyhmät, laiskat ja ajattelematomat omistajat.