Koiran kilpirauhasen vajaatoiminta !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kultsu

Vieras
Te kenen koiralla ko. sairaus on todettu, millaisia oireita aiheuttanut ? Miten todettu ja hoidettu ? Onko koira saatu oireettomaksi ?

Meidän 3-vuotiaalla kultaisella noutajalla epäiltiin ko. sairautta viime rokotuksen yhteydessä. Koiralla oli toisessa kyljessä pieni lähes karvaton laikku ja iho on jostain kohdista tumma. En osaa sanoa millainen iho on ennen ollut koska koira tuli meille vasta muutama kk sitten. Nyt koiralla on molemmista kyljistä lähtenyt todella paljon karvaa, tumma iho paistaa läpi. Muuten koira tuntuu voivan ihan ok, on energinen, syö hyvin, iloinen ja reipas. Ainoastaan turkkiongelma. Nyt on kyllä muutenkin karvanlähtöaika, sitä lähtee todella paljon mutta kyljissä näkyy selvästi karvattomanpi alue. Allergiaa tuo tuskin on, ainakaan ennen ei ole todettu mitään sellaista. On ollut ihan terve koira. Eläinlääkäri on ensi viikolla mutta haluaisin kommentteja samaa sairautta sairastavien koirien omistajilta. Elinikäinen sairaushan tuo on mutta ell:n mukaan kuitenkin hoidettavissa, tosin lääkitys on sitten päällä koko loppuelämän jos tuo todetaan.
 

Similar threads

K
Viestiä
3
Luettu
3K
J
R
Viestiä
10
Luettu
13K
Aihe vapaa
"Kilppari"
K

Yhteistyössä